neděle 16. února 2014

Porovnání korektorů

Za poslední měsíc jsem doplnila svoji sbírku korektorů o jeden přírustek a tak jsem se po ozkoušení rozhodla napsat takovou minirecenzi na zhodnocení 3 korektorů, které vlastním. První dva korektory jsou k dostání v parfumeriích a třetí seženete v drogerii.


Nejdéle vlastním korektor od Narsu - Radiant Creamy Concealer. Možná už jste o něm slyšeli, protože spousta uživatelek si ho doopravdy pochvaluje. Co mu rozhodně musím nechat jako velké plus, tak je jeho výdrž a krycí schopnost. Dlouho jsem myslela, že je to právě ten "můj". Bohužel jsem ale zvolila docela tmavý odstín (ostatně na fotce je to vidět) a to je na zimu celkem na prd. Na svoji obranu chci říct, že zrovna světlejší neměli a úplně ten nejsvětlejší u nás není k dostání :) V létě to není až tak hrozný, ale v zimě mi to teda oční okolí rozhodně nerozjasní a zrovna to si myslím, by měl korektor taky splňovat. Zkoušela jsem ho používat i na zralejší pleť, která byla trochu vrásčitá, ale nijak extrémně a tam teda korektor docela hodně zvýraznil vrásky a vůbec to nevypadalo pěkně. U sebe jsem nakonec došla k závěru, že tím jak je korektor hutný a moje kůže kolem očí hodně jemná, tak mám po delším používání pocit, že je pokožka trochu vysušená.



Korektor od Maybelline vlastním nejkratší dobu. Moc se mi líbil ten světlý odstín, tak jsem si říkala, že uvidím, jaká bude kvalita. Jedná se o výrobek z řady Fit Me. Co se týče krycích schopností, tak se jeví jako celkem obstojné, ale pokud si nanesu korektor ráno, tak k večeru už je poněkud ztracený. Jestli jsem u Narsu psala, že mi zalézá do vrásek a vysušuje, tak u tohoto je tento efekt ještě o hodně větší. Celkově bych řekla, že se jedná o celkem povedený výrobek z drogerie, který stačí zakrýt kruhy na pár hodin, ale na celodenní výdrž to rozhodně není.

A jako poslední je tu můj favorit od Guerlainu - Precious Light. Tento korektor je ze všech nejsvětlejších a přesně taková barva mi vyhovuje. Krásně se mi s ním daří projasnit oční okolí. I konzistence je o něco tekutější a ne tak hutná. V tom se skrývá velké plus a zároveň i jediné mínus tohoto produktu. Po nanesení, ani po pohledu z blízka, není skoro vidět, že by tam nějaký korektor byl a do vrásek nezalézá. Bohužel ale nekryje tolik jako ten od Narsu. I tak mi ale vychází jako vítěz z tohoto souboje. 

Jsem zvědavá, jestli vlastníte nějaký z těchto korektorů a jaká je vaše spokojenost s ním. Určitě mi napište :)

12 komentářů:

  1. Ten Fit me se mi líbí nejvíce, už jen díky tomu jaký krásný odstín má :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstín není špatný, i když pro mě by mohl být ještě světlejší.

      Vymazat
  2. já jsem si teď koupila ten Fit me a to zalézání do vrásek je peklo! musím přeťupkat pod očima každou půlhodinu...jinak by byl fajn, ale tohle mě štve. jinak používám Rimmel a ten to teda nedělá a kryje dobře a vydrží víc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Rimmelem zkušenost nemám, takže asi někdy v budoucnu vyzkouším, díky za tip :)

      Vymazat
  3. Neviem, čím to je, ale ja som na korektory nikdy nebola :D mám jeden od Essence už asi 3 roky a nie a nie ho dopoužívať :D Erika's Life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to buď ráda, že korektor nepotřebuješ, to by se mi taky líbilo :)

      Vymazat
  4. Já měla Fit Me a moc mě neuchvátil, po všech stránkách, krytí ani výdrž nic moc. Teď mám nejradši Collection 2000, ten mě příjemně překvapil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No celkově to vypadá, že ta řada Fit Me není zas tak nic moc. Ten výrobek, o kterém píšeš, teda vůbec neznám. Budu muset doplnit znalosti :)

      Vymazat
  5. Paradoxně mi nejvíce jako korektor pod oči vyhovuje BB cream Missha real signature.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že je celkem jedno, co to je, hlavně když to splní svůj účel :)

      Vymazat
  6. ten Nars i Fit me chci vyzkouset :))

    OdpovědětVymazat
  7. Mám v plánu zkusit Maybelline a v případě nespokojenosti, která asi nastane tak zakoupím Nars, myslím, že vysušovat bude všechno, když to bude hydratovat, tak to zase nevydrží.. :/
    FairyChain

    OdpovědětVymazat