pátek 7. února 2014

Krásné jarní kolekce 2014

Já do té Sephory neměla chodit:) Původně jsem měla v úmyslu se podívat na nový make-up od Lancomu a skončilo to tak, že jsem se kochala novými jarními kolekcemi od Dioru, Lancomu a Gurlain. Kdyby jen kochala, tak by to nebylo tak hrozný, že? :))

Kdybych měla říct, která kolekce mě zaujala nejvíce, tak to bude Dior - TRIANON. Celá kolekce je inspirována jarní zahradou a produktů zde najdete opravdu hodně. Většinou se jedná o odstíny růžové nebo hodně světlé zelené, modré či žluté. Co tedy kolekce obsahuje: paletka s tvářenkou a 4 očními stíny - ve dvou barevných provedeních, paletka s 5 očními stíny - také ve dvou barevných provedeních, jednotlivé stíny v krabičce - fialková a zelená ( s leskem), stíny v kolečku - 5 barevných provedení (matné), lak na nehty - 4 barvy, tvářenka - 2 barvy, rtěnka - 6 barev, lesk na rty - 4 barvy. Mám tu pro vás jen pár foteček, ale kdyby to někoho zajímalo více, tak určitě mrkněte zde.

zdroj: dior.com
zdroj: dior.com

Na druhé místo bych zařadila jarní kolekci od Lancomu s názvem French Balerine. Tato kolekce je růžovou ještě více nasycena než předchozí od Dioru. Já jsem z ní teda nadšena, asi tak stejně jak z předchozí :))) Najdete zde: 3 druhy lesků z nichž jeden je na zvětšení objemu rtů, paletku očních stínů, 3 laky na nehty. 2 stíny ( balení je v kolečku a jsou hodně třpytivé), náááádhernou tvářenku :) No já jsem si pořídila lesk a tu tvářenku, protože ta je prostě dokonalá. Určitě se můžete těšit na článek, kde vám oba dva výrobky ukážu podrobněji.


Jako poslední je tu Guerlain a její jarní kolekce Guerlain Meteorites Blosom Colection. Na obrázku je vidět, co vše kolekce obsahuje: rozjasňující perly, set na obočí, oční stíny, rtěnky, lesk na rty, lak na nehty a krémové tvářenky. Na sobě jsem měla možnost vyzkoušet set na obočí stíny z větší paletky. Oboje dvoje se mi moc líbilo a ač stíny na fotce nevypadají nic moc na oku jsou to krásné barvičky.

zdroj: Canadian Beauty
 To by bylo pro dnešek vše. Jsem zvědavá, jestli se vám tyto novinky líbí tak jako mě :) Pokud jste něco zakoupili, určitě dejte vědět, ať se můžeme podělit o zkušenosti.

4 komentáře:

  1. Moc hezký blog:) Můžeme se navzájem odebírat jestli chceš:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Obvykle sa mi najviac pacia vianocne/koncorocne kolekcie, ale tohtorocne jarne su wow! :D Najma Dior a Lancome - velmi sa mi paci Rose Crinoline ruz od Dioru a aj ich koralova tvarenka :D A odkedy Lancome vymenil Emmu Watson za Lily Collins tak ich mam radsej (nie ze by som mala nejako extra rada L.C. ale neznasam Emmu :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já mám Emmu docela ráda, ale je mi celkem jedno, kdo je jejich tváří:) Jejich produkty se mi moc líbí, hlavně to, jak se dikáží vyhrát s designem.

    OdpovědětVymazat
  4. tak mne sa tieto cukrikové paletky velmi páčia :)

    OdpovědětVymazat