čtvrtek 17. října 2013

Stíny Dior - Mystic Metalic Collection

Pro Dior stíny mám slabost. Tyto pochází z podzimní kolekce Mystic Metalics Collection. Někomu se sice jejich obaly nemusí lbít, ale mě přijdou prostě krásné. Když jsem tedy uviděla tyto stíny, hned jsem je musela vyzkoušet a nastalo dilema, jestli si je pořídit. Měli tam totiž i klasickou paletku pěti očních stínů, které pocházely z podzimní kolekce. Nakonec jsem se tedy rozhodla pro tyto, protože mě nadchla jejich pigmentace a konzistence.



Tyto stíny jsou k dostání v 5 odstínech a každý v sobě nese velké množství třpytek, takže jsou spíše vhodnější na nějaké výraznější líčení. Samozřejmě pokud je třeba použijete pouze na projasnění koutku, dají se nosit i na den, tak to dělám já. 
V krabičce kde se nachází stíny najdete i maličký pěnový aplikátor. No docela se mi líbí, ale stejně pro aplikaci používám své osvědčené štětce :) Produktu je v kelímku docela hodně (6,5g), takže jsem zvědavá, kdy ho vypotřebuju. Něco mi říká, že tak rychle to nebude.



Můj dostín je 081 Aventure a je to taková stříbrno-šedá barvička. Z těch co jsou v nabídce, mi přišly jako nejvíce využitelné. Dají se z nich udělat opravdu krásné kouřovky. Ještě před tím než jsem je vyzkoušela jsem si myslela, že budou opadávat nebo, že jsou zapečené a budou se těžko nabírat. Nic z toho však nehrozí. Nevím jak přesně tu konzistenci popsat. Není to klasický stín, protože není tvrdý, ale přitom to všechno drží pohromadě. Nejvíc mě k tomu sedí slovo máslová konzistence. No to jsem to moc nevysvětlila že :) Každopádně jestli budete mít možnost si tento stín někde vyzkoušet, určitě tak udělejte.
Cena: 859,- Kč

5 komentářů: