pondělí 14. října 2013

Paletky Sleek

Po shlédnutí několika videí, kde se objevili oční stíny od značky Sleek, jsem ani já neodolala a musela si nějakou pořídit, abychom mohla zhodnotit, o čem to všichni tak básní :) Jedná se o britskou značku, která je známá především pro svou pigmentaci očních stínů. Vedle těchto produktů, ale v nabídce najdete i tvářenky, balzámy na rty, tužky na oči, rtěnky nebo lesky na rty. Abych řekla pravdu, vůbec jsem nevěděla, kterou paletku si vybrat, protože v nabídce je jich opravdu hodně. Nakonec jsem tedy šáhla po jedné s neutrálními barvami a druhá se nese spíše v podzimním tonu. 



Na začátku opět začnu u obalu. Paletky jsou v černé barvě a trochu mi vadí materiál ze kterého jsou. Je sice pevný, ale strašně jsou na něm vidět otisky prstů a jdou docela těžko dolů. Takovým malým oříškem bylo otevírání paletky. Vůbec mi to nešlo, ale po nějakém čase se to rozchodí a pak už to jde lehce. Uvnitř najdete pěnový aplikátor, ale já ho nepoužívám. Super je velké zrcátko, takže když cestujete paletky plní hned několik účelů.

Vintage Romance 141
Podle mě krásné barvy na podzim. Tato paletka je součástí podzimní kolekce Romance collection a k ní patří i tvářenka, kterou jsem bohužel nesehnala. Uvnitř je 10 perleťových stínů a 3 matné. Co se týče pigmentace, tak jsem velmi překvapená z těch perleťových, protože sytost je doopravdy perfektní. U těch matných už to taková sláva není, ale pořád je to hodně lepší průměr. Výhodou je taky to, že to co naberete na štětec, to vám taky zůstane na oku. 




Au Naturel 601
Jak už napovídá název, jedná se o přírodní barvy. Já sama bych je nazvala takovými zemitými :)
Když jsem začala zkoušet stíny z prvního řádku, byla jsem trochu zklamaná. Jsou zde převážně matné světlé barvy a pigmentace je hodně mizerná. Snažila jsem se to vyfotit několikrát, ale barvy tam nejsou skoro vidět, až tedy na poslední (Taupe), která je s perletí. Ovšem druhý řádek, to už je jiný kafe. Je jedno jestli jsou matné nebo ne, s pigmentací jsem velmi spokojená. Možná je to tím, že u těch světlejších matných to tak dobře výrobci neumí, ale zatím jsem to nemohla porovnat s žádnou jinou paletkou, která by měla nějaké podobné odstíny. 




Když bych to měla vše shrnout, tak jsem velmi spokojená. Přece jen, za cenu 290,- Kč máte 12 stínů, které svoji kvalitou rozhodně tuto částku převyšují. Budu moc ráda, když mi napíšete, jak jste vy spokojeni s touto značkou a jestli máte vyzkoušené i nějaké jiné produkty.
Já jsem nakupovala na bestmakeup, ale produkty můžete sehnat i na petralovelyhair.

4 komentáře:

  1. Paletky vypadají nádherně!:)
    Doufám,že i já budu aspoň jednu brzo vlastnit:)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tu Vintage Romance som akurat nedavno pozerala, ale rozmyslela sm si to kedze z vacsiny odtienov uz mam podobne :D Ale aj tak sa mi paci :D
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. uprimne jsem nad tou druhou paletkou taky premyslela, takze me odradilo, ze odstiny moc nebarvi, tu spodni rady bych stejne moc nepouzivala:/zkusim teda mrknout po jine paletce, dik za recenzi!
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako pigmentace je hodně slabá a pokud by jsi tu spodní řadu nevyužila, tak bude asi lepší se mrknout po nějaké jiné. Do Milána bych jela hned :)

      Vymazat