neděle 6. října 2013

M.A.C. - kolekce RiRi

O této kolekci jsem už někde četla, ale nevěnovala jsem jí příliš velkou pozornost. Nevím, nějak mě nic neříkala. Když jsem šla ale v minulých dnech kolem Macu (Palladium), tak jsem se musela zastavit a prohlédnout si ji. Na první pohled mě zaujal velmi hezký design výrobků, který se skládá z růžové a bronzové. Mě se tato kombinace moc líbí. Milá slečna prodavačka mi hnedka začala o celé kolekci povídat a společně jsme zkoušely jednotlivé produkty. Takže na co můžete narazit? 
Kolekce obsahuje 4 rtěnky ( bohužel ta nejznámější RiRi Woo byla vyprodaná), umělé řasy, 2 paletky očních stínů, lesk na rty, dvě tužky na rty, dvě tužky na obočí, řasenku, voděodolnou černou linku, 3 tvářenky a 2 štětce.



Oční stíny najdete ve dvou provedeních, kde je zlato-hnědá kombinace vhodnější na denní líčení a pak černo-šedá na večer, se kterou půjdou určitě vytvořit moc pěkné kouřovky. Mě se více líbila ta první varianta, ale nakonec jsem se pro ni nerozhodla, protože mi trochu vadilo, že jsou tam pouze stíny s perletí a žádný matný. Vyzkoušela jsem i rtěnky, ale žádná mi nesedla a jak už jsem psala na začátku, ta nejznámější byla již vyprodaná (stejně si teda myslím, že tak tmavá barva není nic pro mě :)). Obecně mi přijde, že ty rtěnky jsou spíše vhodnější na snědší pleť. Nakonec jsem si tedy vybrala tužku na obočí, která má takový pudrový efekt a na druhém konci je kartáček na úpravu obočí. Druhým produktem, kterým mi říká paní, je tvářenka. Teda já bych to spíše nazvala bronzerem. Ale je pravda, že se dá použít i jako tvářenka :) Její velké plus vidím v tom, že vydrží doopravdy dlouho.



Odstín Bad girl gone good


Odstín Deep brunette
Nevím, kdy přesně byla tato kolekce uvedena, ale vzhledem k tomu, že když jsem tam byla já, byly už dva produkty vyprodané, tak pokud máte zájem si nějakou věcičku pořídit, radši s tím moc dlouho neotálejte :)
Moc by mě zajímalo, jestli máte některý výrobek doma a jak jste s ním spokojené. Určitě mi dejte vědět.

5 komentářů:

  1. Mně se ta kolekce moc líbí, ale tak nějak spíše ke koukání. Žádný výrobek akutně nepotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím na koukání je opravdu nádherná. Já jsem ještě měla nutkání vyzkoušet ty řasy, ale zatím jsem se nějak neodhodlala k tomu je nosit. Ale teď půjdu na svatbu, tak si možná konečně nějaké pořídím.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se celá ta kolekce moc líbí, ale přesně jak říkáš - taky mám pocit, že ty odstíny jsou spíš pro snědší pleť.

    OdpovědětVymazat
  4. Pripájam sa, tiež sa mi dobre pozerá na tie balenia, ale farebne nie je pre mňa veľmi použiteľná. Škoda tých rúžov, hoci nosím rada výrazné pery, tieto farby sú podľa mňa pre Stredoeurópanky nenositeľné :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já bych ještě možná sáhla po té červené, kterou si dokážu představit na večer, ale v této barvě už mám 2 rtěnky a zas je nepoužívám moc často, takže mi vydrží docela dlouho.

      Vymazat