úterý 20. srpna 2013

Zaměřeno na rty

Dnes tu mám pro vás článek o svých rtěnkách, lescích a balzámech, které používám na rty. Docela jsem ráda, že jsem si v nich udělal pořádek, protože v každé kabelce mám alespoň 2 produkty a pak nevím, jakou že barvu vlastně už mám :) Jediné co mě tedy mrzí je, že pořád pendluji mezi Prahou a Brnem a tak mám některé výrobky ještě v Brně, ale zas jich není tak moc a tento článek už chystám nějakou dobu, tak jsem se rozhodla, že je prostě oželím. Výrobky vám představím po jednotlivých značkách.


DIOR
Docela jsem překvapená, kolik výrobků od této značky mám, ale jednu dobu jsem velmi často lítala do zahraničí a přeci jen ceny na letištích jsou trochu jiné než u nás, ale pravdou zůstává, že na tuhle značku mám prostě úchylku. Co se týče lesků, tak mi velmi vyhovuje, že přilíš nelepí a rty jsou po nich pěkně šťavnaté. Mým velkým oblíbencem je balzám na rty Lip glow, který vypadá sice bezbarvě, ale po nějaké době zvýrazní přirozenou barvu rtů a vydrží i celkem dlouho.


LANCOME
Na lesk od této značky jste si mohli přečíst recenzi zde. Teď v létě jsem ho používala docela hodně, protože se mi líbí strašně moc jeho barva. Je na mě červená tak akorát a opět nelepí. S rtěnkami už to zas taková hitparáda není. Barvy mají sice krásné, ale moje rty celkem vysušují. Když je nanesu na rty, tak mi to ani tak nepřijde, ale po nějaké době se mi na puse začnou dělat nehezké rýhy. Co ale těmto výrobkům musím pochválit je jejich vůně. Tu mám strašně ráda. 



MAYBELLINE
Od této značky mám je tónovací balzámy, ale jsem s nimi moc spokojená. Když se mi nechce zabývat s nějakou barvu na rty prostě sáhnu po těchto a pusa je hotová. Všechny tři krásně hydratují a mě jen mrzí, že jsem si z řady Pop Sticks nepořídila ještě nějakou barvičku.


YSL
Myslím, že to byla úplně první dražší rtěnka, kterou jsem si pořídila (opět na letišti :)), takže už ji vlastním poměrně dlouho. Jedná se o tu růžovou.Barva i konzistence je super, ale přijde mi, že se trochu rozpíjí. To ta druhá rtěnka je moje oblíbenkyně. Jedná se o barvu "nude" a o rtěnce jsem psala zde. Jediné co mi vadí je výdrž obalu. Přeci jen od takto drahé značky bych čekala, že vydrží i nošení v kabelce a obal nebude vypadat tak, jak vypadá. Myslím, že na obrázku je to docela dobře vidět.


DERMACOL
O těchto balzámech jsem již taky psala a rozhodně patří mezi ty, které přendávám z jedné kabelky do druhé. Mají trochu menší pigmentaci než ty od Maybelline, ale to mi vůbec nevadí. Ocěnuji, že mají ochranu proti sluníčku a krásně hydratují.


MIX ZNAČEK
V této kategorii vlastním vždy po jednom kusu od jedné značky, takže to shrnu dohromady. Lak na rty od Rimmelu má velmi silnou pigmentaci a vždy mi dá trochu práci, abych ho dostala ze rtů dolů:) Druhá věc je, že mi i trochu vysušuje rty. Není to špatný výrobek, ale nemůžu říct, že by patřil mezi mé favority.

Lesky od Lorealu mám docela ráda a zaráží mě, že mám v zásobě jen jeden :) Pro mě mají velmi hezké barvy a na rtech drží docela obstojně.

Balzám na rty od Clarinsu je další letní záležitostí. Když vidíte barvu v balzámu, tak si říkáte, co to bude za šílenost, ale ve skutečnosti je to moc pěkné. Jak už jsem k tomuto výrobku psala, vadí mi jeho nanášení. Rtěnka je obalena balzámem, takže je docela problém dosáhnout přesného vykreslení rtů.

Poslední výrobek je od značky Golden Rose. Vlastním ho už docela dlouho, takže obal podle toho vypadá. Je to balzám, který obsahuje vitamín E, což mi velmi vyhovuje, ale mínus má v tom, že velmi lepí.


Snad vám tento článek přišel zajímavý a pokud máte jinou zkušenost s těmito přípravky, určitě mi dejte vědět.

15 komentářů:

  1. Po dlouhé době jsem narazila na blog, který čtu jedním dechem (že ani nestíhám přidávat komentáře, jak jsem začtená :)) ! Jeden lepší článek než druhý, navíc píšeš o samých zajímavých produktech, ta sada od Benefitu je super, musí být bezva mít vše na vyzkoušení pohromadě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak teď jsi mi udělala obrovskou radost. Takovou pochvalu si snad ani nezasloužím:) Jsem ráda, že články se Ti líbí a bude snažit, aby to bylo jen a jen lepší. Děkuju!

      Vymazat
    2. Ty kazetky od Benefitu se mi moc líbí. Škoda, že ne oficiálních stránkách jich mají mnohem víc než u nás.

      Vymazat
  2. Já mám balzámky od Dermacolu ( recenze: http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2013/06/dermacol-love-lips-mnoho-povyku-pro-nic.html). Jsem s nimi docela spokojená, ale štve mě to balení, které opravdu nic nevydrží. Dražší rtěnky zatím nevlastním, zatím jsem toho moc nenalítala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si taky myslela, že se mi v kabelce hnedka rozbijí, ale kupodivu pořád drží :)

      Vymazat
  3. Tyy jo, to je super sbírka, já snad nemám jedinou high-end rtěnku, když nad tím tak přemýšlím. Nějak mě nakupování produktů na rty vůbec nebere, netuším čím to je, ale tak aspoň ušetřím.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ušetříš určitě :) takhle to dopadá, když člověk nemůže něčemu odolat. Zejména u těch dražších značek je to ale sbírka nashromáždéná za docela dlouhou dobu ( možná už mají po trvanlivosti :))

      Vymazat
  4. Tak já bych chtěla vyzdvihnout Maybelline a Dior lesk:-) Doma mám samozřejmě více rtěnek a lesků ale tyhle používám nejraději :-)Ráda bych zkusila i Lancome, ale počkám si až na dovolenou a nakoupím si na letišti, protože když jsem viděla pudr od Sisley, který nyní používám téměř o 800 kč levnější tak věřím, že když si počkám tak neprohloupím.. Jinak máš krásnou sbírku a kdyby jsi přidala ještě ty z Brna asi budu mít depky:-Dže doma vlastně nic nemám..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně schvaluji nákupy na letiště, mám z toho i mnohem větší radost, že se mi to podařilo koupit o tolik levněji. Lesk od Lancomu je fakt super, takže jestli si ho pořídís, tak dej určitě vědet. Mě zas přišlo, že zas tak moc toho nemám:)

      Vymazat
  5. DC Love mám a obaly stále drží, jsou dobré, ale dost se mažou všude možně, což mi trochu vadí, páč jsou dost barevné.
    Apocalips mě jeden čas nadchly, teď zas nevím, mám 3 barvy...asi je využiji zas v zimě.
    Dražší znařky mě moc nelákají, protože jsem dospěla k tomu, že jeto celkem na jedno brdo - aspoň co se lesků týká /mám třeba Guerlain nebo Bourjois/. U rtěnek bych to viděla spíš, ale hledala bych vysokou výdrž, ale zas jak vidno, ani značka - třeba ten lancome -není záruka, že mu sedne a to bych pak byla asi hodně zlamaná.
    No každopádně, mám hojnou zásobu a tak jsem si teď dala stopku na tyhle věci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, určitě máš pravdu, že drahá značka není záruka toho, že bude mít všechna superlativa a někdy jsou i horší než ty mnohem levnější, co se dají sehnat v drogerce. Taky už jsem si řekla, že si dám STOP :)

      Vymazat
  6. Ohledně těch rtěnek Maybelline Pop Sticks, pokud je stále ještě sháníš, zkus se podívat do nějaké větší Teta drogérie, u nás je například mají ve stojanu s výprodejem, takže se tam ještě nějaké odstíny dají sehnat ;-. Leňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za informaci, ale už mám 3 dostíny a to mi asi stačí :)

      Vymazat
  7. No Dioru mas teda riadne vela! Inak naozaj velmi pekna zbierka!

    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Překvapivě od Diora nemám zatím nic, což mě mrzí. Jo Lancomky nádherně voní :)) Jináč moc pěkná sbírka

    OdpovědětVymazat