pondělí 12. srpna 2013

Hakuro štětce II.

Tak jsem rozšířila svou sadu štětců od této značky. S těmi minulými jsem byla velmi spokojená, jak jste se mohli dočíst zde a tak jsem s nadějí očekávala, že i tyto budou takové. Pořídila jsem si štětec na pudr, tekutý korektor a štětec na "blendění" (přechody mezi stíny). Až na jednu vyjímku jsem se štětci opět spokojená, ale ta byla spíše zaviněna mým použitím. Zkoušela jsem použít barvy, které se používají v divadle (musí mít trochu jiné složení, aby perfektně kryly a dlouho vydržely) a bohužel tato barva se zapila tak moc do štětce, že jsem ho mohla prát jak jsem chtěla a stejně je tam ta barva vidět. Sice už vůbec nebarví, ale trochu je mi nového štětce líto :)


HAKURO H55 ( na pudr)
Tento štětec patří mezi nejdražší od této značky, ale i tak se pořád jedná u super cenu, protože tímto stětcem jsem docílila přesně toho, co jsem potřebovala. Pudru mě nabere tak akorát, udrží produkt na štětinách a opět je na kůži jemný jak peříčko.

  • odkaz na štětec: zde
  • cena: 289,-
  • typ vlasu: syntetický
HAKURO H77 ( na přechody mezi stíny)
Tento typ jsem si chtěla pořídit už minule, ale bohužel ho měli zrovna vyprodaný. Teď už mi ale neunikl. Pokud bych mohla srovnat tento a pak H78, určitě mi tento nový kousek dělá větší radost. Přece jen na roztírání stínů je určitě lepší než H78. Špička je dobře zkosená, takže stín se dá přesně nanést na určité místo a pak rozetřít.

  • odkaz na štětec: zde
  • cena: 115,-
  • typ vlasu: přírodní (koza)
HAKURO H61 ( na tekutý korektor)
Bohužel tento štětec to odnesl jako pokusný králík na barvy. Naštěstí mu to nic neubralo na jeho kvalitě. Já s ním většinou nanáším tekuté korektory pod oči a perfektně se mi s ním pracuje. Korektor zůstane na štětci a dobře ho zapracuje do kůže pod očima.

  • odkaz na štětec: zde
  • cena: 109,-
  • typ vlasu: syntetický
Jediné co mi trochu vadí, je špatná omyvatelnost rukojeti. Když se štětci pracuji celý den, tak mi pak při večerním mytí dělá trochu problémy z nich dostat všechny zbytky a ony pak působí trochu ušmudlaně. Ale asi se to dá očekávat, pokud štětce nepoužíváte je pro vlastní užití, ale i jako pracovní.

4 komentáře:

  1. já se teď chystám Hakuro štětce také objednávat a H55 tam mám také :) ještě vybírám nějaký na tvářenku a bronzer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten na pudr je vážně super. Na tvářenku a bronzer mám zatím ještě ze Sephory, ale taky asi půjdou na výměnu :)

      Vymazat
  2. H55 mám a je fajnový, na blendění mám Bdellium Tools, ale trošku škrábe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mohla by jsi mi napsat, od koho máš ten štětec na blendění?

      Vymazat