pátek 2. srpna 2013

Ladybox - červenec

Konečně došla i mě:) Teda asi bych ji měla už dřív, ale nějak jsem nebyla schopna si ji vyzvednout v Zásilkovně. Byla jsem docela zvědavá, jak se povede spojení dvou značek. Od Senzaboxu jsem nikdy krabičku neměla, ale Ladybox sliboval našlápnuté vydání a nějaké změny. Začnu pěkně od začátku a to od obalu, ve které byla krabička zabalena. Ten se mi líbí o moc víc, protože se dá znovu použít a i materiál se mi zdá odolnější než ten před tím. Samotná krabička má bílé provedení s růžovou - mě se to líbí. Materiál mi přijde stejný jako minule nebo že by byl ještě pevnější? :) Možná bych jen ubrala ty srdíčka s nápisem LOVE. Po otevření na mě opět čekal dopis s popisem produktů. A jaké že byly uvnitř výrobky? 4 plná balení a 5 cestovních. Takže co se týče počtu určitě milé překvapení. A to bylo ještě větší, když jsem zjistila, že jsou tu 3 výrobky z dekorativní kosmetiky:)




Famous, sada na obočí
plné balení
Tuto značku vůbec neznám, ale mám z ní velkou radost. Vlastně takhle mi to vyhovuje nejvíc, že mohu vyzkoušet značky, které u nás nejsou k dostání. V poslední době jsem si docela hodně oblíbila malování obočí, takže rozhodně využiji. Jako plus vítám pinzetu na obočí.

Fix na oči, Loreal
plné balení, cena. 199,-
Fix na oči super, ale ten "smrad"? Omlouvám se za toto vyjádření, ale je to cítit doopravdy hodně. Mám i fix od Dermacolu a ten tedy tak nevoní. Musím ale uznat, že se s ním pracuje perfektně. Tenká linka a krásná černá barva.

Rtěnak Yves Rocher
plné balení, cena: 309,-
Od rtěnky za takovou cenu bych čekala trochu lepší obal než z plastového materiálu. Působí na mě hodně levným dojmem. Ovšem voní mi moc pěkně :) Barva je růžová s perletí a pro mě určitě nositelná.


Sprchový gel Palmolive
plné balení, cena: 68,90,-
Sprcháčů není nikdy dost, takže pro mě milá věc, která určitě dlouho nevydrží. Že bych se až moc mydlila? :) Argonový olej z Maroka a výtažky z mandlí mi moc pěkně voní.


Šampon i+m Naturkosmetik
cestovní balení, cena: 295,- /250 ml
Už se těším až ho vyzkouším. Přírodní složení u šamponů mě velmi láká. Balení je super, protože ho mohu vyzkoušet víc než jednou a třeba uvidím na vlasech i nějakou změnu.


Sprchová pěna Rituals
cestovní balení, cena: 209,- /200 ml
Další pomocník do sprchy. No proč ne. Tuto značku neznám, tak uvidíme, jestli mě zaujme.

Mýdlo Libebit
cestovní velikost
Výrobek, který mě zaujal nejméně. Mýdla na ruce používám v tekuté formě a abych řekla pravdu, doma nemám ani žádnou mističku, kam bych mýdlo mohla dát. Asi poputuje k někomu dalšímu :)


Maska Macadamia
vzorek
O téhle masce už jsem četla pár recenzí a vesměs všechny kladné. Zatím jsem tedy nezjistila, kde bych si ji mohla koupit v plném balení, takže pokud někdo víte, určitě mi to napište do komentářů.


Jako bonus byly přibaleny Cornies s hořkou čokoládou, což jsem velmi přivítala, protože zrovna když jsem si krabičku vezla domů, měla jsem příšerný hlad a tohle byla moje záchrana.

Celkově se mi toto balení velmi líbí, hlavně asi kvůli dekorativní kosmetice, ale taky kvůli počtu produktů a jejich velikostem. Myslím si, že bude trochu těžké udržet si tak vysokou laťku, ale moc držím tvůrcům pěsti, ať se jim to podaří.

10 komentářů:

  1. Taky jsem se k boxu dostala až se zpožděním, ale jsem nadšená hlavně z rtěnky a linek.
    Jinak zas třeba sprcháč bych úplně nemusela...
    Taky mám trochu požděnou recenzi - zde: http://asawa-beauty.blogspot.cz/2013/08/ladybox-cervenec-2013-just-married-edice.html

    OdpovědětVymazat
  2. A můžu se Tě zeptat, jestli Ti ta fixa taky tak smrdí nebo mám prostě jen přecitlivělý nos?

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem nejvíc nadšená z té řasenky. Mám poměrně tmavší než ty, ale přesto mi ještě pořád sedí a tvoje je opravdu krásná! :)
    Mýdlo moc nepoužívám no..občas..když si na něj vzpomenu, ale proto, že jsem zvyklá na tekuté a automaticky, když příjdu do koupelny po něm šahám. Každopádně se tohle vydání moc povedlo :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem trochu zmatená, ale nevím o jaké řasence mluvíš :) nemyslela jsi ten fix?

      Vymazat
  4. Masku na vlasy lze objednat na parfums.cz:-)) http://www.parfums.cz/macadamia-natural-oil/care-maska-pro-suche-a-poskozene-vlasy/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pekna barva rtenky, ja jsem vyfasovala dost tmavou :( a jeste jsem mela dva darecky jako prekvapeni, nevim, jestli to bylo tim, ze jsem predplatitelka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si myslím, že oni o něčem takovém mluvili. Buď je to proto, že jsi předplatitelka a nebo dělali nějaké losování. Ale věřím, že to určitě potěšilo :)

      Vymazat
  6. Ahojky, tak snad se mi to napotřetí podaří poslat, snažila jsem se napsat příspěvek z mobilního netu, ale nějak to nefungovalo. Akorát jsme se vrátili z dovolené na motorkách ;-). LB mi došel a mám z něj takové smíšené pocity, sprcháč je sice fajn, ale můžu si ho koupit v dogérce, rtěnka mě zpočátku krapet vyděsila svou barvou (mám tmavší než ty), ale nakonec jsem zjistila, že na večerní líčení bude fajn, má příjemnou konzistenci a krásně voní. Sadu na obočí nevyužiju, mám dost tmavé a hustší obočí. Fix na linky možná vyzkouším - linky si nedělám. Jinak ostatní věci asi taky ozkouším. Ale z příštím LB asi zase nějakou dobu počkám ;-). Krásné letní dny. Leňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že sprcháč pořídím v každé drogerce. Mě ale udělal zrovna radost, protože už jsem nějaký potřebovala. Ta vůně u té rtěnky se mi taky moc líbí a jak píšeš, na večerní líčení se hodí mít nějakou výraznější :)Já teď zkouším dělat linky, ale chce to hodně praxe - Mám oko jak D1 :) Taky přeji krásné léto

      Vymazat
    2. D1 :D, no já mám tmavé a tročku zapadlé oči, takže i stíny mi nejdou moc vidět, jsem proto zvědavá, jestli linky (pokud se to někdy naučím) mi oči ještě více nezmenší... :(, tak hodně štěstí s linkováním ;)

      Vymazat