středa 27. dubna 2016

Novinky z Rossmannu

Po dlouhé době jsem se zastavila v Rossmannu a odcházela se spoustu výrobků, se kterými se s vámi chci podělit. Hned na začátek tu mám dvě kolekce a to od Catrice a Essence.

Zensibility - to je název limitované kolekce Catrice, která je inspirovaná japonskou tématikou. Mě se moc líbil design produktů, ale žádný z nic mě nezaujal natolik, abych si ho pořídila. Výrobky jsou následující: pero na oční linky (100,-), paletka očních stínů (140,-), lak na nehty (100,-), šteteček na oční stíny (80,-), tvářenka (110,-), řasenka (110,-), barva na rty (110,-).


V kolekci od Essence - Happy girl are pretty se setkáte spíše s neutrálními odstíny. Ani zde jsem si nic nepořídila, protože jsem chtěl vyzkoušet spíše novinky ze stálé kolekce, ale pro vaši informaci nabízím foto a třeba vás něco zaujme. V nabídce je: 2 druhy paletek očních stínů (105,-), lak na nehty (55,-), tužka na oči (60,-), pilník (55,-), rtěnka (70,-), tvářenka (90,-), konturující set (90,-).


A nyní už produkty, kde se jedná většinou o novinky a jsou zařazeny nastálo.


U Essence jsem toho pořídila docela dost, ale je pravda, že konkrétně na tyto jsem slyšela pozitivní ohlasy a chtěla je vyzkoušet. Nebudu vám psát žádné hodnocení, protože produkty zkouším teprve chvilku, ale zatím se vše jeví moc dobře. Koupila jsem si dvoje oční stíny, dva voděodolné stíny v tužce, které hodlám používat jako podklad pod stíny pro zintenzivnění a nakonec tvářenku. Všechno jsou to pro mě odstíny simbolizující léto a na to se už moc těším.



Od Catrice jsem moc chtěla vyzkoušet tento konturovací set. Přijde mi, že v poslední době je těchto produktů docela hodně. Vybrala jsem si 010 Ashy Radiance. Druhý odstín na mě byl moc dozlata a i konturovací část byla hodně tmavá. Moc se mi líbí, že člověk nemusí mít úplně lehkou ruku při nanášení a produkt se dá pěkně vrstvit. Barvička je to vážně moc povedená. 

010 Ashy Radiance

Poslední paletka na malování očí je od NYC a má v sobě 4 oční stíny, podkladovou bázi, oční linky a rozjasňovač. Myslím, že na fotkách je vidět velmi dobrá pigmentace. Výdrž s podkladovou bází je perfektní a i s pigmentací jsem spokojená. Za mě to tedy určitě stojí pořídit.


zleva: 4x oční stín, rozjasňovač
Tak to byly moje úlovky. Musím říct, že některými výrobky od Essence jsem moc mile překvapena. Pro Catrice mám slabost, ale u Essence jsem vždy měla trochu problém s kvalitou. Ovšem poslední dobou mi přijde, že se docela zlepšili a tak se dají pořídit velmi kvalitní produkty za rozumné peníze.





2 komentáře: