neděle 24. dubna 2016

Jarní novinky od Clinique

Abych řekla pravdu, moc produktů od této značky nevlastním. Vlastně mi to teď přijde celkem škoda, protože to, co jsem v minulosti zkoušela mi vyhovovalo a vlastně ani nevím, proč jsem toho nevyzkoušela více. Nicméně, když jsem na internetu viděla nové věci, se kterými tato značka se stávajícím jarem přišla, zatoužila jsem po nich. 


Nakonec jsem si pořídila 4 věcičky, i když jsem pokukovala po dalších. Nejvíce jsem nadšená z Makronky Sweet Pots. Jedná se o produkt, který má dvě složky. Z jedné strany najdete cukrový peeling na rty, který po aplikaci můžete buď setřít ubrouskem a nebo olíznout. Chutná moc dobře :) Na druhé straně je balzám. Barva, kterou jsem si vybrala já, rty pěkně zbarví a zvláčňuje. Rozhodně vám obarvené rty nevydrží nijak dlouho, ale to jsem od tohoto výrobku ani neočekávala. Já nejvíc používám právě peeling. I když se snažím rty hydratovat neustále, trpím hodně na šupinky, takže používání matných dlouhotrvajících rtěnek je pro mě docela boj. Peeling mě zbaví hodně šupinek, ale ne úplně všech. Osvědčil se mi postup, kdy při čištění zubů použiji kartáček i na rty a pak to ještě vezmu peelingem. S výsledkem jsem pak maximálně spokojená. Jediné co by asi někomu mohl vadit je nanášení, ke kterému musíte použít prsty. Já mám makronku jen doma, takže mi to až tak nevadí.

Olej na rty Pop Oil mám taky velmi ráda a když teď začalo vykukovat sluníčko, nosím ho téměř denně. Obecně mám tyto olejové produkty v oblibě. Jednak jsou rty hydratované , nelepí a pak jsou taky lehce obarvené. U tohoto oleje navíc barva vydrží poměrně dlouho. Odstín vypadá hodně sytě, ale na rtech působí lehce malinově  a spíše podpoří barvu rtů.

Strana s balzímem
Strana s peelingem
Na matující a fixační pudr Stay-Matte jsem slyšela velkou chválu a byla jsem moc zvědavá, co budu říkat po delší době zkoušení. No zatím jsem docela na rozpacích. Balení je krásné, i když na kulaté krabičce ve stříbrném provedení jsou vzhledem k materiálu vidět hodně otisky prstů. Pudr po nanesení nezanechává nános a nedělají se ani žádné mapy. Co mi ale vadí je množství, které musím nanést, aby se místa neleskla a také s výdrží nejsem až tak spokojená. Možná je to tím, že jsem hodně namlsaná z používání pudru od Too Faced, který splňuje výše uvedené věci lépe. Zase mi nepřijde, že bych se mastila až tak moc, abych pudr musela nanášet několikrát. 



Oční krém Pep-Star jsem pořídila z toho důvodu, že na něj pěla jednak velkou chválu prodavačka, a taky vlastním pouze jeden oční krém a chtěla jsem vyzkoušet nějaký jiný. Lákala mě i představa, že krém se dá používat během dne na make-up. Krém jsem tedy používala ráno i během dne a musím říct, že je to produkt, který mě nadchnul nejméně. Okolí očí je sice hydratováno pěkně, ale nezaznamenala jsem nějaké extra projasnění a kruhy pod očima musím maskovat stejně. Je pravda, že teď toho v noci moc nenaspín, takže po ránu vypadám fakt parádně :)) Co se týče používání přes den, taky moc spokojená nejsem. Hodně mi vadí, že po nanesení na make-up se produkt tak nějaká smíchá a spíš vylezou právě ty kruhy. Hm, možná dělám něco špatně....

To by bylo pro dnešek vše a mod by mě zajímalo, jestli nějaký produkt vlastníte a jak jste spokojené.

2 komentáře:

  1. Zaujal mě Pop oil :-) Musím omrknout :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji, odstíny mají moc pěkné a chce to osobně vyzkoušet.

      Vymazat