čtvrtek 19. listopadu 2015

Paletky YSL

Když jsem se vydala prozkoumat tyhle dvě krásky zblízka do Sephory, byla jsem zaskočena, že je nemají v nabídce a ani prodavačky nevěděly o co jde. No naštěstí ne všechny. Jedna mi poradila, abych zkusila Marionnaud. Tam jsem se zaradovala, že je mají a začala zkoušet. Byla jsem rozhodlá pro paletku v neutrálních odstínech, ale bohužel byla vyprodaná a já si prostě jednu chtěla odnést:) Takže jsem si přímo v obchodě koupila Tuxedo 02. Doma jsem zjistila, že na eshopu mají i Nude 01 a také za zvýhodněnou cenu, takže teď mám obě dvě :)


Pokud jde o obal, tak je to černá klasika se zlatým čtverečkem uprostřed a v něm logo YSL. Je to jednoduché a mému oku to lahodí. Uvnitř najdete 10 stínů, velké zrcátko a štěteček. Ten nepoužívám, protože se mi s ním velmi špatně pracuje. 
Začnu výraznějšími stíny Tuxedo. Barvy jsou to krásné, ale bohužel z pigmentace nijak zvlášť unesená nejsem. Jak  je vidět na fotkách, barvy nejsou moc intenzivní. Hodně zklamaná jsem byla z úplně poslední černé. Nanesla jsem ji ve dvou vrstvách a podívejte se jak to vypadá... Stříbrná a šedá se třpytkami vypadají moc pěkně a i pigmentace je kvalitní. Bohužel to ale asi s touto paletkou dopadne tak, že ji zkusím poslat dál a mrknu se na Naked Smoky, jestli náhodou není lepší :)





Ovšem druhá paletka sklízí velký potlesk. Nádherné barvy jak matné, tak třpytivé. Je pravda, že těch třpytivých je tam o hodně více, ale nevadí mi to. Hodně mi barvy připomínají Naked 3, ale za sebe musím říct, že výdrž i pigmentace se mi u YSL zdají lepší. Ale je to jen moje subjektivní hodnocení. Téměř pod všechny stíny používám bází. Jednak se mi víčka opravdu hodně mastí a pak se mi i u jednoho trochu obtiskují pod obočí, takže báze je fakt nezbytná. Ovšem u těchto jsem použila stíny i bez báze a rozhodně se nekonalo nějaké slévaní do čárek. S bází to bylo naprosto perfektní a vydržely od rána do pozdního odpoledne. Pak už jsem odličovala. Chtěla bych se zastavit u prvního stínu, který není na fotkách moc vidět. Jedná se o matný stín v hodně jemné barvě. Je ale perfektní na přechody mezi stíny nebo pod obočí. Nemůžu říct, která barva se mi líbí více, protože jsem nadšená ze všech :)





Celkově se tedy mé hodnocení dělí na dvě části, stejně jako jsou dvě paletky. Tuxedo mě zklamalo a Nude nadchlo. I nyní se prodávají na internetu za zvýhodněnou cenu (původně 1799,-, nyní 1439,-). Jaká je cena v obchodech nyní, nevím.

3 komentáře:

  1. Vzhledově se mi líbí obě, moc! Nebýt toho, že teď mám paletek až až, myslím, že bych té slevy na eshopu tenkrát využila:) Ale absolutně bych nevěděla, pro kterou se rozhodnout :) Naked Smoky výhledově chci určitě, ale u Tuxeda.. nevím, já stejně ty stíny nenosím až tak výrazné, třeba s tou černou, takže by mi to snad ani vadit nemuselo, ale uvidíme.. třeba mi Smokyna bude bohatě stačit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě pořád nevím u té Smoky, jestli to nejsou až moc tmavé barvy. Upřímně jsem byla trochu zklamaná z Naked 3, tak nevím, jestli bych byla spokojená s kvalitou právě u ní. Asi si ji budu muset více vyzkušet.

      Vymazat
  2. Jako libi se mi takhle na obrazku, ale prakticke vyuziti nevidim zadne a uz vubec ne kdyz UD jsou levnejsi :)

    OdpovědětVymazat