úterý 20. října 2015

Doplňky k diáři - Albi + kikki.K

Dnešní článek je pro nadšence deníčků, bločků, papírových doplňků a všeho co k tomuto tématu náleží. Kdysi už jsem psala, že tohle je od malička moje zamilovanost. Věci, které si pořídím se snažím všechny využít, ale někdy to jde hodně těžko, protože nabídka je obrovská a lákavá.

Chtěla bych vám tedy ukázat mé poslední úlovky. Značku kikki.K jsem objevila asi před rokem a propadla jsem těmto diářům a doplňkům k nim. Trochu problém je dostat se k nim, protože se platí velké clo. Mám ale nějaké zprávy, že koncem roku by měl být zřízen obchod v Anglii, takže by tato nepříjemnost mohla odpadnout. Uvidíme :) V nabídce toho má tato značka opravdu spoustu a mě osobně se moc líbí, že k nové kolekci vždy natočí návod, jak můžete jednotlivé doplňky používat. Mrknout se můžete zde.


Věci od Albi jsem si pořídila asi týden zpátky a jsou taky krásné, roztomilé. Asi vám tuto značku nemusím příliš představovat. V nabídce mají spíše diáře, zápisníky, pouzdra, obálky a občas i nějaké samolepky. Z mého nákupu se mi nejvíc líbí minipropiska, která se dá připnout na klíče no a pak jak jinak tak právě samolepky (nemám jich nikdy dost :))




Zrovna teď se dívám na nové diáře pro rok 2016 a jsem trochu na vážkách, jestli jen koupit novou náplň do mého kikkik nebo vyzkoušet nějaký nový. Trochu mě láká značka Erin Cordner. Máte někdo zkušenosti?




3 komentáře:

  1. To je také ňuňuňu. Odmalička som bola pravidelnou zákazníčkou papiernictiev a dodnes sa ma táto diárikovo-zápisníkovo-lepíkovo-pastelková mánia drží.
    Tvoje úlovky, samozrejme, obdivujem. Ocenila by som tie sovičkové lepíky, ktoré by sa mi hodili k zakladaču, ale páčia sa mi aj slovníky. Juj.

    OdpovědětVymazat
  2. Albi je fajn ale já poslední dobou mám dilema s diari protože jsem si chtěla koupit 14-měsíční a nějaký fakt stylový a nemůžu nic sehnat

    OdpovědětVymazat