pondělí 31. srpna 2015

Péče o rty od YSL

Tyto dva krasavce jsem si pořídila na letišti v Londýně. Na ten první mě upozornila kamarádka Kamča ( děkuji) a já ho musela mít. Ten druhý (olej na rty) byl v té době novinka a já ho chtěla moc vyzkoušet. Musím opět přiznat, že jsme nadšená z obalu těchto výrobků. Od YSL toho moc nevlastním, ale toto provedení je nádhera. 



Rtěnka Volupté Sheer Candy neni vyloženě pečující, ale já jsem si vybrala tento bezbarvý odstín a používám ji vlastně místo balzámu. Rty krásně hydratuje a dodá úplně jemný lesk. Vůně je velmi jemná, nevtíravá. Řada dalších odstínů je široká, ale já jsem hledala přímo tento, takže nevím, jak drží ostatní. Vzhledem ke struktuře bych ale řekla, že půjde spíše o takové balzámové rtěnky. Jestli máte někdo zkušenost i s jinými barvami, určitě mi dejte vědět, jak drží. 

Volupté Sheer candy č.3
Volupté Tint-in-Oil je prezentován jako barva, lesk a balzám dohromady, nebo-li olej s efektem barvy. Já jsem opět vybrala hodně neutrální barvu, která podpoří jen přirozenou barvu rtů. Ostatní odstíny jsem ale zkoušela a dokáží rty pěkně obarvit, i když se to po otevření víčka nemusí zdát. Složení je docela zajímavé, protože zde najdete oleje: z jader meruně, ze semena makademie, z plodu koriandru, ze semen jojoby a z květů mučenku. No řeknu vám, že to zní výživně jako blázen :) Osobně jsem s péčí spokojená. Rty jsou vláčné, zacelí se popraskaná kůže, NELEPÍ!!! a výdrž je taky dobrá. Po obědě už tam toho moc nezbylo, ale to asi tušíte. Pak je tu ještě aplikátor, který má docela zajímavý tvar. Mě to připomíná zalomený hrot inkoustového pera. Produktu s ním naberu akorát a pěkně s ním vykreslím rty. 

Volupté Tint-in-Oil č.4
Já jsem si tyto výrobky velmi oblíbila. Když chci rty nalíčit nenápadně a přitom je i vyživit, sáhnu právě pro ně. Taky jste propadly kouzlu olejů nebo vás to nechává chladné?

2 komentáře:

  1. Tint-In-Oil som si už išla kupovať, keď mi v parfumérii (v Nemecku) povedali, že ho ešte nemajú, len testery. Tak som smutná nakúpila kopu sprcháčov a odvtedy ma túžba po ňom akosi prešla. Predsa len, mám rada výrazné farby. Lenže olejová starostlivosť a ten nádherný obal ma teda lákajú...
    Od YSL mám hlavne veci na pery a neviem si ich vynachváliť - obaly sú jedinečné a kvalita je vysoká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně ta péče je výborná a slouží to i trochu jako lesk, ale nelepí, což je pro mě hodně důležité.

      Vymazat