středa 26. srpna 2015

Letní nákupy Essence

Už to bude znít jako otřepaná fráze, ale opět jsem potřebovala něco nakoupit v Rossamnovi a je vám asi jasné jak to dopadlo :) Už dlouho jsem nic od Essence nezkoušela a chtěla jsem se podívat na kolekci Brit-tea, která obsahuje laky na nehty, balzám na rty, tvářenku, lesk na rty, rozjasňující bázi, paletku očních stínů, štětec na nehty, štěteček na oční stíny a malé náušničky a rozjasňující tužku na oči. Všechny tyto výrobky jsou vlastně laděny do pastelových barev. Já si nakonec odnesla balzám na rty s vůní vanilky. Uznejte, že ten obal je kouzelný. Nemůžu říct, že ostatní výrobky by se mě nelíbily, ale žádný mě natolik nezaujal, abych si ho koupila. 


Můj nákup tedy obsahoval již zmíněný balzám na rty (70,-), který má velmi příjemnou konzistenci, voní mi po malinách a navíc ještě dobře chutná :)) Ne že bych ho jedla, ale znáte to, někdy si rty prostě olíznete a tohle je takový příjemný bonus. Další věcičkou jsou dřívka na nehtovou kůžičku (45,-) a nečistoty pod nehty. Už je to moje třetí balení a mám je ráda. Cena je velmi příznivá a vydrží mi dlouho. Konturky od Essence (30,-) taky používám už nějakou dobu, ale vždy jsme měla spíše nude odstíny. Teď v létě ale nosím ráda červené rtěnky a s konturkou mi déle vydrží a taky zabrání rozpíjení v okrajích. Já navíc nemám úplně přesnou spodní konturu rtu a přijde mi, že u výraznější rtěnky to není až tak pěkné. Posledním úlovkem byly matné ubrousky (60,-). Abych se přiznala tyto věci moc nepoužívám, ale chtěla jsem je vyzkoušet, jestli budou fungovat. Můžu říct, že to není tak špatné. Kdo se v tom letním počasí nepotí že? Na okamžitou úpravu obličeje ubrousky poslouží dobře a mastnotu odsají. Jestli si koupím další balení, nevím. Rozhodně to ale nebyl špatný kup.


Zajímalo by mě jaké produkty od Essence by jute mi poradili na vyzkoušení.

2 komentáře:

  1. Neviem, ci poradím, no u mňa Essence boduje práve kontúrkami, príjemnou ceruzkou pod obočie, zmatňujúcimi obrúskami (z nejakej limitky), dvoma super rozjasňovačmi (LE) a vlhčenými utierkami s uhorkou. Lacné a dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty vlhčené obrousky mi taky moc vyhovovaly, ale bohužel jsem je teď hodně dlouhou dobu nikde neviděla :(

      Vymazat