středa 19. listopadu 2014

Set na obočí Milani

I když je tento set primárně určen na obočí, pro mě je to víceúčelová věcička, kterou používám jednak na obočí, tak i na samotné nalíčení očí. Na výběr jsou tři varianty odstínů. Já jsem si pořídila 02 - Medium. 




Obal je u tohoto výrobku plastový a nepůsobí moc pevně, ale zatím se mi tedy nestalo, že by něco upadlo nebo prasklo. Uvnitř najdete tři stíny, pinzetu, aplikátor a štěteček. Aplikátor je docela bídný, ale pinzeta a štěteček mi vyhovují. Už několikrát se mi totiž stalo, že jsem někam jela a měla jsem s sebou jen tuto paletu. Upravené obočí dokáže udělat divy a i když je pinzeta malinká, tak vytrhává perfektně a štětečkem jde obočí dokreslit taky moc pěkně. Jako barvu na obočí používám světlejší hnědou. Stejnou barvu používám na vykonturování nadočnicového oblouku a tmavě hnědou na spodní a vrchní linku. Světlá barva je jediná se třpytem a moc se mi líbí na projasnění oka pod obočí. 
Moc mile jsem byla překvapena pigmentací. Na obrázku vidíte jednu vrstvu. Stíny malinko práší, ale jsou krásně máslové.


Celkově bych řekla, že je to velmi povedená věcička, kterou se vyplatí vlastnit, když více cestujete a nechcete s sebou tahat příliš mnoho věcí. Bohužel už si nepamatuji, kde jsem paletku objednávala, ale můžete si ji pořídit např. zde za 179,- Kč.

8 komentářů:

  1. Tak to je super paletka, líbí se mi ty odstíny i že jsou tam štětečky a pinzeta :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako ta pinzeta už mě vážně několikrát zachránila :))

      Vymazat
  2. rozhodne vyzerá dobre:), páči sa mi aj pigmentácia:)

    OdpovědětVymazat
  3. Počula som na tento set len samé dobré veci. Kebyže nemám milión produktov na obočie aj by som ho vyskúšala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám sice už jeden, ale nebyl tam ten štěteček a pinzetka :))

      Vymazat
  4. Vyzerá super, ja momentálne používam set od Catrice, ale vďaka za tip :)
    Rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha GIVEAWAY so značkami Makeup revolution a Catrice
    www.finallysomefashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat