úterý 25. listopadu 2014

Sada štětců na make-up

V tomto článku bych vám chtěla představit sadů štětců na make-up PetraLovelyHair. Výrobky už používám nějakou dobu, takže si myslím, že nastal ten pravý čas, o nich poreferovat. Vy, kteří to ještě nevíte, tak Petra prodává i svoje vlastní štětce. Já jsem vyzkoušela pár štětců ze základní řady a jakmile jsem v jejich tutorialech uviděla tyto nové, moc jsem se těšila, až si je budu moci koupit. Jednak jsem byla s kvalitou i cenou spokojená a pak taky musím říct, že jí fandím. Co tak pozoruji, má asi hodně fanoušků, ale asi i hodně odpůrců. Každopádně já osobně si myslím, že svému blogu věnuje hodně času a moc se mi líbí, že má energii a odvahu přijít i s vlastními výrobky. To jsem jen tak bokem chtěla říct, co mě všechno vedlo, abych si tuto sadu pořídila.



Já jsem si štětce koupila i s pouzdrem, ale můžete si je koupit bez něj a i každý zvlášť. V sadě jsou 4 štětce. Použití podle prodávajícího je následující: 1) M51- štětec na tekutý make-up 2) M52 - štětec na make-up, pudr, tvářenku 3) M53 - štětec na konturování, bronzer, tvářenku 4) M54 - štětec na tvářenku rozjasňovač. Já osobně používám první dva na make-up, třetí na konturování a poslední na tvářenku. Každý může štětce používat, jak mu nejlépe vyhovuje :) 

Z leva: M51, M52, M53, M54
Z leva: M53, M54
Z leva: M51, M52
Když bych měla zhodnotit obal, tak by to byly dva pohledy. Z toho praktického je super na cestování, protože štětce se nikde nepovalují ani nezašpiní okolní věci taštičky. To je super. Ze spodka štětců je takový průhledný obal, takže pouzdro se vám nezamaže a z vrchu jsou překryté takovou kapsičkou. Obal se mi akorát moc nelíbí. Je to na mě moc lesklé :)) Samotné provedení štětců se mi moc líbí. Logo je do štětců vyražené a zatím se ani nehlo (používám je už docela dlouho a mají za sebou i několik praní). Štětiny jsou syntetické. Jsou velmi jemné a příjemné na pleti. Zatím mi nevypadl ani jeden chloupek. Něco málo k jednotlivým štětcům. M51 - Používám na make-up a když nemám po ruce štětec na pudr, tak použiji tento místo něj. M52 - Také na meke-up. Díky kulatému tvaru se s ním velmi dobře pracuje kolem očí a nosu. M53 - Na konturování úplně super velikost. M54 - Ze začátku mi trochu trvalo, než jsem si zvykla na tvar, protože na tvářenku jsem vždy používala spíše kulaté štětce. Teď už jsem ale zvyklá a pracuje se mi s ním dobře.

Pokud by jste si kupovali sadu bez pouzdra, vyjde vás jeden štětec na 225,- Kč. Samostatně stojí 249,- Kč. Objednávala jsem zde. Celkově jsem s výrobky moc spokojena a určitě doporučuji. Máte někdo taky zkušenost s těmito štětci a jaké používáte nejraději?

5 komentářů:

  1. Ďakujem za recenziu,pozerám sa na Petrine štetce už dlhšie, stále rozmýšľam, či áno alebo nie :)
    pozývam ťa na môj blog: www.finallysomefashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zkoušela i z basic řady a pořád jsem spokojená :)

      Vymazat
  2. Já mám všechny štětce původní Basic rady, který jsou naprosto skvělý a úžasný. Na tyto jsem nalakana, tak.uvidíme :-). Jinak Pétě fandím, je to super holka a má snahu a je velice pilná, úspěch si plně zaslouží :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taky jí fandím :) Já bych si ještě chtěla pořídit z této nové řady ten na pudr.

      Vymazat