úterý 22. dubna 2014

Nové stíny od Chanelu

Od kosmetiky Chanel toho moc nevlastním a tak když jsem si přečetla, že se chystá nová kolekce stínů, těšila jsem se, až se na ně půjdu podívat do parfumerie. Strašně mě mrzí, že jsem nepořídila žádné fotky, ale ta ochranka se na mě vždy tak divně dívá, když chci něco fotit, že jsem od toho upustila. Bohužel jsem na internetu nenašla, kolik nových paletek se v kolekci nachází, takže budu moc ráda, pokud mě doplníte. Já mám pocit, že jich tam bylo tak 8, ale vůbec si nejsem jistá. 

Dá se říct, že jsem moc chvály na ty předchozí stíny, které se nachází v paletce po čtyřech, neslyšela. Byla jim vyčítána malá pigmentace a suchost. Sama jsem je nezkoušela, takže nemůžu hodnotit. Ty, které se ale prodávají teď, mě oslovily. Jednak jsem si mohla vybírat z barev, které jsou přesně podle mého gusta, takže jsem se pěkně dlouho rozhodovala, které si mám vybrat a co se týče právě pigmentace, tak jsem spokojená. Zvolila jsem kombinaci barev, která je pro mě typická a takových odstínů mám už nespočet, ale prostě se mi tyto barvy líbily nejvíce :)


Balení je klasika, tedy černá lesklá krabička s bílým znakem Chanelu. Zrcátko má dobrou velikost,  takže se podle něj dá i namalovat, pokud jste zrovna v nouzi a nemůžete využít velké zrcadlo. K aplikátorům bych nechtěla být moc kritická, protože pokud chcete třeba jen rozjasnit koutek, tahle věcička vám v tom pomůže a na spodní linku to taky není taková katastrofa :)
Převážná většina barev je s leskem a pouze ta nejtmavší je matná. Se stíny se dá vytvořit neutrální líčení, ale pokud budete chtít večer okouzlit s něčím dramatičtějím, tahle kombinace barev vám s tím určitě pomůže. S výdrží jsem spokojená. Jako pod všechny stíny i pod tyto jsem použila bázi a vydržely krásně až do večera. 
Odstín 226 Tissé Rivoli


Celkově jsem tedy spokojena. Cena je vyšší (kolem 1500,-), ale je to Chanel a určitě si člověk připlatí kromě kvality i za to, že se jedná právě o tuto značku.
Jak už jsem psala, budu moc ráda, když mi doplníte informace o těchto nových stínech.

8 komentářů:

  1. Dnes som sa okolo nich obsmietala a su naozaj krasne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já pořád nechápu, co mají všichni s těmi aplikátory....že si ani luxusní značky "nemohou dovolit" dát tam mini štětec, ale prostě štětec. Nebo raději nic. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že za tu cenu by si s tím mohli trochu vyhrát.

      Vymazat
  3. Zrovna na tyto jsem koukala jsou úžasné!!! Ale ta cena.. :(

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/ (budu mooc ráda za každého pravidelného čtenáře)

    OdpovědětVymazat
  4. jsou krásné :) ale moc nechápu, proč když už tam teda dají ten obyč aplikátor (proti ktereému mimochodem nic nemám, občas se mi s ním pracuje líp než s RT štětcem), tak proč aspoň není nějaký hezčí, tenhle na první pohled vypadá jak uchošťour :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jak uchošťour:)) No jak jsem psala, me se s tím dělá dobře spodní linka.

      Vymazat