úterý 29. dubna 2014

Naked 3 - Urban Decay

Kdo znáte značku Urban Decay a propadly jste jejímu kouzlu, určitě vám neunikla nová paletka z řady Naked, již třetí v pořadí. Fotek i recenzí je na internetu spousta, ale říkala jsem si, že se třeba najde někdo, kdo si o této novince počte rád i zde. 



Když jsem poprvé uslyšela, že má vyjít Naked 3, byla jsem zvědavá v jakých tonech bude. Přece jen "Naked" pro mě znamená neutrální odstíny a moc dobře jsem si nedokázala představit, s čím by výrobce mohl přijít. Nakonec se objevily barvy do růžova. Osobně se mi zdá, že zde jsou podobné barvy jako u Naked 2 (zlatá, bronzová, hnědá) a jsou doplněny právě o růžovou. No neodolala jsem ji a po nějaké, až opadlo prvotní všeobecné šílenství, si ji také pořídila :) Paletka se mi moc líbí a musím říct, že i když jsem před tím růžovou na očích moc nenosila, s touhle věcičkou ji používám celkem často. Uvnitř najdete 5 matných stínů a 7 s leskem. Obal je naprosto stejný jako u předchozí Naked a stejný je i štěteček. Na cesty ujde, ale doma ho vůbec nepoužívám, protože se mi s ním moc dobře nepracuje. Mám pocit, že nabere strašně málo stínu. 



Samotné stíny mají opět máslovou konzistenci a jejich barva a výdrž je parádní. Vyskytuje se tu jeden stín, který mi připadá, že je namletý pouze ze třpytek, takže poněkud více práší a i práce s ním je trochu těžší. Spíše se musí na víčko přitiskávat. Jedná se o odstín Dust. Barva je to ale krásná :) Nebudu vám psát o každém stínu zvlášť, ale spíš se zmíním o těch, které mě něčím zaujaly. Moc ráda mám stín Strange, který je matný a já ho používám buď pod obočí nebo na rozmazání přechodů. Líbí se mi o něco víc než první stín u Naked 2. Velmi často používám odstíny Limit a Nooner, které jsou opět matné a velmi dobře se s nimi vykresluje nadočnicový oblouk. Pak je tu ještě odstín Liar. Myslím, že i na fotce je vidět, jak krásná barva to je. Skládá se z hnědé, růžové a zlaté a je to prostě krasavice :)



Kdybych to měla shrnout, tak mám prostě UD moc ráda a když vyjde nějaká novinka ve formě paletek, tak většinou neodolám. Nedokážu říct, kterou mám radši, jestli 2 nebo 3, ale pokud máte alespoň jednu, je to ideální pomocník k vytvoření denního i večerního líčení.

Já jsem objednávala ze serveru www.urbandecay.cz. Určitě mi dejte vědět, jestli jste si ji už také pořídili, jak jste spokojené a zda-li se vám víc líbí 2 nebo 3.

4 komentáře:

  1. Já mám tuhle "novinku" už skoro půl roku a ničím jiným se od té doby nemaluju. Je boží a letím jí do Londýna pořídit další kamarády. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych měla cestu do zahraničí, taky bych si ji pořídila tam. Přece jen, přes internet je to celkem drahé.

      Vymazat
  2. Podle obrázků se mi mnohem víc líbí 3, možná jí pořídím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Keď som zistila, ako bude trojka vyzerať, bola som presvedčená, že si ju kúpim. Už-už som to spravila, no doteraz ju nemám. Aj ju chcem, aj nechcem, to je ten najhorší pocit. Lenže mám toľko krásnych tieňov v zásobe... Ale je fakt krásna :)

    OdpovědětVymazat