sobota 4. ledna 2014

Štetce PetraLovelyHair II

O sadě štětců na oči od Peti jste si už mohli přečíst zde. Jelikož jsem jsem byla s výrobky spokojená, tak jsem se rozhodla si pořídit další. Dnes pro vás mám tedy takovou mini recenzi. Jedná se o Flat top na make-up a Round top na pudr/tvářenku. Oba dva jsem nakoupila ve zvýhodněné sadě za 380,- Kč. Myslím si, že ten první na make-up budete asi znát, ale ten druhý na pudr/tvářenku je celkem novinka, která byla uvedena před Vánocemi. Možná bude článek trochu zatížen tím, že mám potřebu štětce porovnávat s podobnými od Hakura (konkrétně H51 a H55), tak mi to prosím promiňte :) 


Jako první půjde na řadu štětec na make-up. Délka štětce je 16 cm a do ruky je to akorát. Štětiny jsou opět v designu růžovo-černém. K samotným vlastnostem můžu říct, že jsou velmi dobré. Štětiny sice nejsou tak na husto u sebe jako u Hakura, ale nedokážu říct, jestli mi to naopak nevyhovuje více. Přijde mi jako by se produkt lépe zapracoval do pleti a zejména u vlasů se dá make-up pěkně ztratit. Jediné co bych vytkla je vypadávání štětin. Ono se nejedná tedy úplně o pelichání, ale pár se jich prostě vysunulo ven a trčí z řady směrem nahoru :) Já osobně ho používám pouze na make-up.


Druhý, který je určený na pudr nebo tvářenku, u mě našel uplatnění právě na tváře. Na pudr na mě má moc malý průměr a lépe mi k tomuto účelu slouží právě H55. Na tvářenku mi však vyhovuje skvěle. Produktu na něm zůstane akorát a krásně se nanáší. Na obličeji je velmi jemný a nikde nic nepíchá. Určitě by šel použít i jako konturovací. 
Objednávat můžete zde.


Celkově jsem s těmito štětci moc spokojená a musím Peti pogratulovat, že se jí podařilo vyrobit něco, co má doopravdy kvalitu a i za rozumnou cenu. V průměru jsou štětce asi tak o 50 Kč levnější než Hakuro. Nedokážu se úplně stoprocentně rozhodnout, jestli jsou Hakuro lepší nebo ne, takže bude ráda za vaše postřehy a komentáře.

8 komentářů:

  1. Včera jsem si sadu objednala, tak už se moc těším. Uvažovala jsem nad Hakuro, ale jelikož neměli naskladněno, tak bylo rozhodnuto :-) A jako bonus jsem si objednala rtěnku Milani, abych toho nááhodou neměla málo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi pak dej určiť vědět, jak jsi spokojená. Rtěnka Milani je dobrá volba. Mě vyhovuje moc :)

      Vymazat
    2. Tak to ráda slyším :-) Váhala jsem mezi Sleek a Milani, vygooglila jsem si fotky a vzala jsem Milani.

      Vymazat
  2. Já mám flat top, nanáším s ním pudr a tvářenku a jsem spokojená, ale je fakt, že z něj občas vyleze chlup, ale jsem spokojená. Koupila jsem si ho hned jak vyšel, takže ho mám už docela dlouho a paráda. Pak mám malej do kabelky a ten moc nepoužívám, nějak mi nevyhovuje...
    Zvažuju koupi druhého flat top =o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobrá zpráva, že i po delší době používání jsi spokojená. Ono s tím vypadáváním je to tak, že i u Hakura občas nějaký ten chlup vypadne :))

      Vymazat
  3. Vlastním flat top a opravdu ho mám ráda, je moc fajn :) Nanáším s ním snad všechno, co se na tvář nanést dá - tekutý i minerální mu, tvářenku atd. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja od nej sice ziadne stetce nemam, ale mam pocit, ze vzdy su vsade vsetci spokojny!


    Pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat