pátek 24. ledna 2014

Rozjasňovač Milani

V nadpisu článku sice píši o rozjěsňovači, ale já tento produkt používám spíš jako tvářenku. Od této značky už jsem vyzkoušela rtěnky a byla jsem spokojená, tak jsem si řekla, že zkusím i toto. Peťa z LovelyHair, ho docela často používá ve svých tutorialech o líčení a mě se moc líbil. K dostání jsou ve třech odstínech. Já jsem si vybrala Beauty's Touch - 03, který je spíše dorůžova. Zbylé dvě jsou více do hněda.



Obal se mi moc líbí a i když je plastový, působí pevně a rozhodně ne nějakým laciným dojmem. Součástí sice není zrcátko, ale to mi až tak nevadí :) Vyražené růžičky do produktu vypadají moc pěkně a složení odstínů mi vyhovuje. Najdete zde 3 odstíny růžové. hnědý odstín a světlý. Jednak se dají všechny barvy zkombinovat dohromady a pak vznikne taková jemná růžová s perletí (viz. foto)  a nebo si můžete nabrat štětcem světější nebo tmavší odstín. Rozjasňovač nepráší a mám takový pocit, že mi vydrží docela dlouho. S výdrží na obličeji jsem taky spokojená. Vlastně nemám co bych tomuto produktu vytkla a spíš jde o to, jestli mám něj zrovna náladu nebo ne. Taková růžová se nehodí úplně ke každému líčení. 



Opět jsem nakupovala na LovelyHair a výrobek mě stál 205 Kč. Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jestli máte s tímto produktem taky nějaké zkušenosti.

14 komentářů:

  1. Stále rozmýšľam, či kúpiť alebo nie.:) Ale možno raz....

    OdpovědětVymazat
  2. od kozmetiky Milani by som chcela vyskúšať rúže :) inak tá tvárenka vyzerá tiež dobre :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O rtěnkách tu mám taky článek a určitě se jedná o ty, které používám nejvíc :)

      Vymazat
  3. Ahoj, máš moc hezký blog! Mrkni i ke mě můžeme se navzájem odebírat :) Dej vedět do komentů.

    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Milani mě dost láká, ale nějak se nemůžu rozhodnout, co koupím... :) Každopádně vzhledově je všechno od Milani sympatické, ale asi se nechám zlákat rtěnkami. :)

    OdpovědětVymazat
  5. tuhle tvářenku/rozjasnovač mám vyhlídnutou také, jen v odstínu Amber nectar (prostřední odstín)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem se nemohla rozhodnout, který vybrat, ale nakonec jsem zvolila tento, protože v hnědých odstínech už nějaké mám.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá moc pěkně:)..Mě lákají od Milani hlavně oční stíny, ale tvářenky/rozjasňovače bych taky ráda vyzkoušela, jen si asi počkám až na tu Ameriku, přece jenom mi přijde, že je to u nás vážně docela drahý, když člověk vidí ty původní ceny..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak jestli se chystáš, tak bych určitě počkala. A máš spadeno na Naked 3? :)

      Vymazat
    2. Chceme se tam vydat buď tyto nebo příští prázdniny, takže šetřím už teď, protože můj wishlist je samozřejmě nekonečnej:D...Tyy jo, já jsem asi divná, ale mě dvojka ani trojka nelákají.:-P Miluju jedničku nadevše:D, ale ty ostatní mi přijdou trochu nuda.:)

      Vymazat
    3. No kdybych měla jedničku, tak bych nad 2 taky asi neuvažovala, ale nějak jsem šáhla po ní a teď mě ta 3 docela láká. Asi hlavně z toho důvodu, že jejich stíny jsou fakt asi to nej, tak mám pocit, že ji musím mít :)

      Vymazat