čtvrtek 7. listopadu 2013

Slevy v Rossmanu

A opět jako každý měsíc jsem se vydala do Rossmanu. No nedá se říct, že by tam měli moc nových věcí, ale pár kousků, které mě zaujaly, se našlo.

Loreal
O novince Caresse od Lorealu jste už možná slyšeli a právě teď na rtěnky a lesky mají slevu. Já jsem si pořídila jeden neutrální lesk, takže v brzké době na něj určitě napíšu článek - je to docela milé překvapení. 


Essence
Opět jedna limitovaná kolekce od Essence a tentokrát s Justinem Biebrem :) Abych se přiznala, nic mě zrovna nezaujalo, takže jsem si nic nekoupila. Ale pro přehled přikládám seznam, co kolekce obsahuje:
lesk na rty (55,-), oční stíny (40,-), tvářenka (65,-), rozjasňující pudr (100,-), linky ve fixu (80,-), lak na nehty (50,-), zdobící papír na nehty (35,-), lak na zapečetění zdobícího papírku (50,-).


Maybelline
Velmi chválené balzámy Babylips od Maybelline, které jsou v zahraničí celkem populární. U nás sice nejsou k dostání jednotlivě, ale alespoň si je můžete pořídit společně s řasenkou za 200,- Kč. Jak už jsem psala v nějakém komentáří, slyším spoustu chvály na žlutou řasenku právě od této značky, takže o jeden důvpd navíc, proč si právě tento balíček pořídit :)


Máte už vyzkoušený nějaký uvedený výrobek?

8 komentářů:

  1. Mě Baby Lips hrozně zklamaly, použila jsem ten balzám párkrát a je na pomalu na vyhazov.. Zajdu si ještě asi pro nějakou rtěnku Caresse, protože jsou výborné. Jen mě štve, že jsem před dvěma týdnama platila za jednu v DM 240:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsi mě moc nepotěšila :( Zatím jsem ještě nepoužila, tak uvidíme, jestli budu stejnou zkušenost jak ty. A s tou rtěnkou jsi spokojená?

      Vymazat
  2. Na nakupy jdu zitra, laka me Baby lips, ale spise to vidim na DM, kam mam spoustu slev.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je přesně ona!!! Ta řasenka kterou miluju :-)a koukám, že ,,jen,, za 199 kč. takže si pro ni zítra skočím do zásoby:-)

    OdpovědětVymazat
  4. moc bych chtěla vyzkoušet tu rtěnko-lesk od loreálu, tak uvidíme :)

    http://eattrainbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. žlutá Colosalka je pro mě nejlepší řasenka, ale zrovna jsem si nedávnou koupila novou a Babylips mě nějak moc nelákají, četla jsem spíš takové smíšené reakce.

    OdpovědětVymazat