pondělí 4. listopadu 2013

Řasenka Dior

Tuhle řasenku jsem dostala k jednomu nákupu ve vzorečku a tak když jsem sundala umělé řasy a pokoušela se z těch svých něco vykouzlit, sáhla jsem po tomto vzorku a musím říct, že jsem byla moc spokojená a po vypotřebování si pořídila plnou velikost. Moje řasy jsou totiž velmi jemné, světlé, rovné a ne moc dlouhé. No samá pozitiva :) Nevím, možná je to tím, že jsem tak dlouho nosila umělé. Sice jsem se snažila řasy mazat sérem a i teď to tak dělám, ale zatím nepozoruji žádnou změnu. I kvůli tomu my jen tak nějaká řasenka nesedne. Například hodně vychvalovaná od Beneftu, pro mě zrovna není. Jednak my nevyhovují štětiny a potom, řasy mi vůbec nenatočí.


Diorshow Iconic overcurl - 090 (černá)
Tato řasenka od Dioru má přesně ty štětiny, které mým řasám vyhovují a kartáček je i mírně zahnutý. Řasy jsou tudíž natočené a řekla bych i prodloužené. Jediné co jsem spatřovala jako mínus na začátku používání, bylo příliš materiálu na kartáčku, a tak se mi někdy stalo, že pár řas bylo slepených. Tento problém lze ale vyřešit lehkým otřením řasenky o okraj a slepení se nekoná. Co se týče obalu, tak je to opět stříbrná klasika s černým nápisem. Bohužel jsou na ní hnedka vidět otisky a taky jsem moc zvědavá, jestli tam ty černé nápisy vydrží nebo se budou postupem času odrolovat. Matně se pamatuju, že se mi to v minulosti u jedné Dior řasenky stalo.
Cena: 879,- Kč



bez řasenky
s řasenkou
Přiznávám, že na fotkách, to vypadá, jak kdybych ty řasy slepené měla. Ale s fotkama sebe sama mám zatím trochu problém, takže nevím, jestli jsem vám těmito detaily nějak pomohla v rozhodování o tom, jestli fakt stojí zato nebo ne :( Do budoucna s tím musím něco udělat, protože uznávám, že to fakt vypadá děsně. No nicméně pro mě je to doopravdy dobrá řasenka :))
Zajímalo by mě, jaká je ta vaše nejoblíbenější a jestli máte zkušenosti s touto.

15 komentářů:

  1. Řasenka vypadá krásně... jen mi teda chybí foto na řasách...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. já chci taky foto na řasách!
    dřív jsem používala Diorshow, pak jsem přešla na levnější a lepší Maybelline, teď jsem měla vzoreček Diorshow Extase, není špatná, ale myslím, že zrovna u řasenek rozhodně neplatí drahý=lepší, sama bych si ji asi už kupovat nezačala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně souhlasím, že drahá řasenka nemusí být rozhodně lepší, než ta, co jde koupit v drogerce. Už mám zálusk na žlutou od Maybelline, tak uvidíme, která bude lepší :)

      Vymazat
    2. jak koukám na fotky, tak máš spíš kratší řasy, tak nevím, jetli ti ta Maybelline bude vyhovovat, má fakt mega kartáček a kamarádce s krátkýma a řidšíma řasama nevyhovovala :(

      Vymazat
    3. No dnes jsem ji vyzkoušela a je super v tom, že řasy vůbec neslepí, ale ty moje bohužel ani trochu nenatočí :(

      Vymazat
  3. Všem se moc omlouvám, foto s řasy bude během dne dodáno.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky tak já budu asi trapná, ale stále u mě vítězí maybelline žlutá. Koupila jsem si na blogu Zuzka psala o řasence Infinito od Collistar no naštěstí jsem ji koupila na webu za polovic než v Douglasu takže to nebyla tak velká investice, ale tahle mě láká taky. Dle štětečku:-) jak dlouho jsi měla umělý řasy? Já si chtěla dát taky, ale strašně mě to odradilo dle kamarádek všechny je měli zničený šíleně..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem právě šáhla po tady této, jednak díky tomu vzorku, který mě perfektně sednul a pak taky proto, že mám dost problémy se slepováním řas. Umělé řasy jsem měla asi tak 3 roky. Ale je pravda, že stršně zálěží na tom, z jakého materiálu jsou samotné řasy (musí být hodně lehké) a pak taky na lepidlu (aby to nebyl nějaký driák). Neřekla bych, že jsem je měla nějak moc zničené, ale moje řasy byly vždy tenké a světlé. Jestli já nebudu muset tu od Maybelline vyzkoušet, už jsem na ni četla hodně chvály :)

      Vymazat
    2. Jak píšeš záleží na lepidlu a z jakého materiálu jsou řasy. Já to tak měla s prodlouženýma vlasama. Měla jsem je asi 2-3 roky. a když mi je sundali jako bych je neměla prodloužený.Svoje jsem měla zdravý a hezký. Měla jsem kvalitní vlasy zaplať pánbůh. A tu maybellinku opravdu zkus taky:-) Já určitě jak vypotřebuju tu collistar zkusím tuhle.. :-)

      Vymazat
    3. Taky jsem měla prodloužené vlasy - 4 roky ( jednu dobu jsem měla takové období, že jsem to potřebovala vše vyzkoušet, ale teď jsem přešla zase u všeho na přírodní :)) a po sundání jsem rozhodně nebyla nijak zděšená. Jasně bylo to o zvyku, že jich tam najednou nebylo tolik, ale jinak se nemůžu stěžovat, rozhodně je s tím teď míň práce :)

      Vymazat
  5. Vypadá skvěle:) Já si na dražší řasenky nepotrpím, moje řasy na všechny řasenky reagujou stejně, ať je za 200 kč nebo 900 kč..:) Naposledny mě příjemně překvapila Yves Rocher, ale tu dokonalou teprve hledám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo u všeho je to o hledání toho nejlepšího, ale někdy mám nutkání vyzkoušet něco nového a většinou to dopadne tak, že se vrátím k tomu osvědčenému :)

      Vymazat
  6. ma krasne balenie!

    Pozyvam na narodeninovu giveaway o Gucci Rush 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  7. mne prijde, ze je takova dost nevyrazna! Ja mam od Diora i s tim bilym serem a to dela divy!
    zvu te ke mne na blog na giveaway o kabelku:)
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ani se Ti nedivím, že to na tebe tak působí, na té fotce to vypadá fakt nic moc :) Zkusím dnes poprosit druhou polovičku o lepší foto :)

      Vymazat