středa 18. září 2013

Kosmetika Catrice

Abych se přiznala, tuhle kosmetickou značku jsem dlouho obcházela. Měla jsem nějaké nevysvětlitelné předsudky, že nemůže být kvalitní. Pak jsem ale viděla video se rtěnkou u Peti z Lovelyhair, která se mi moc líbila a rozhodla jsem se, že ji vyzkouším. Moje volba padla na dvě gelové rtěnky a paletku s korektory. Ceny všech produktů jsou velmi příznivé, tak jsem byla moc zvědavá, jestli budu taky tak spokojená jako právě Peťa. 


U rtěnek jsem šáhla po červených odstínech z řady Ultimite Shine, i když u té tmavší je barva spíše do burgundy (The Worlds Grapest - 206). Manželovi se zdá už trochu moc tmavá, ale já si myslím, že na zimní počasí se bude skvěle hodit. Má v sobě trochu třpytek, ale není to nic přehnaně blyštivého. Pigmentace mi naprosto vyhovuje a s hydratací jsem taky spokojená. Bohužel výdrž není nic moc, ale vyloženě propadák to není. Je ale pravda, že extra výdrž jsem ani nečekala :) Co se mi moc líbí je obal rtěnky. Za 104,- Kč je obal pevný, pěkně zpracovaný a víčko drží, tak jak má.
Moc se omlouvám, že chybí foto druhé rtěnky, ale zrovna teď jsem ve fázi, kdy se mi prostě někam zatoulala a já ji nemohu najít. Udělala jsem jen úvodní fotku a na zbytek jsem se chtěla vrhnout později. Omluvte to tedy prosím a hned jak ji najdu se fotky dám.

The Worlds Grapest - 206
The Worlds Grapest - 206

Korektor Allround
Moc dobrá paleta s korektory, kde najdu téměř vše, co potřebuji na zamaskováni nějakých nedokonalostí. Měla jsem trochu strach, aby korektory nezaléhaly do rýh, ale nic takového se nestalo, jsou krásně krémové a kryjí celkem obstojně. Ano, určitě se to nedá srovnat s korektorem od Narsu, ale mě se líbí, že jsou tam produkty jak na začervenání pleti, na kruhy pod očima, tak na pupínky. Obal je plastový, ale celkem pevný a dobře drží. Tento výrobek stojí 90,- Kč.



Zajímalo by mě, jestli máte zkušenosti i s jinými produkty od této značky. Jak už jsem psala, já jsem byla mile překvapená, takže uvidíme, jestli do sbírky nepřibude ještě něco :)

11 komentářů:

  1. Ahoj :) Tiež som s touto značkou začala len pred nedávnom, a doteraz ju obchádzala.
    Z letného výpredaja som si kúpila naozaj lacno podkladovú bázu pod očné tiene, ktorá ma zaujala najmä tým, že mala tiene spraviť vodeodolné. Nestalo sa, jediným úspechom bolo zvýraznenie pigmentácie ale očné tiene sa aj tak počas dňa zliali do čiarok. Takže tú vôbec neodporúčam.
    No a druhým produktom je lícenka, má slabšiu pigmentáciu ale to mi celkom vyhovuje, aspoň to nepreženiem takže s tou som spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  2. já naopak na této značce mohu oči nechat. bohužel ale pouze jen ty oči, protože nikde v okolí není dostupná.. tedy alespoň ne tam, kam se běžně dostanu.. škoda. ale něco málo přeci jen mám, pár laků a ten nový "chubbík", který je moc fajn.. hlavně ta vanilková vůně:))

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ji kupovala v Rossmanu a teď si zrovna vůbec nemůžu vybavit, jestli jsem ji viděla i někde jinde. A ten chubbi má dobrou výdrž?

    OdpovědětVymazat
  4. já mám ten "chubby", je hodně příjemný, lepší konzistence než Clinique, víc se leskne, ale nevydrží tolik. ale jako asi bych si radši zase koupila ten než originál. dokonce se mi zatím ani nijak nesloupala barva z obalu, čehož jsem se bála (klasika, stříbrná písmenka jdou vždycky u všeho dolů)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No originál od Clinique taky nemám. Zatím mám jen od Astoru s těma jsem taky moc spokojená.

      Vymazat
  5. Od Catrice mám plno rtěnek a jsem spokojená. Sice je fakt, že dlouho nevydrží, ale jsou krásně hydratační :) Potom si nemůžu vynachválit oční stíny v tom kulatém balení, mám jak z klasické nabídky, tak ty z limitek a jsou skvělé! Dobré mi přijdou i ty nové stíny v černém hranatém balení :) Tvářenky jsou taky fantastické. Laky můžu také doporučit. Stejně tak tužky na oči :) Co mně osobně nesedlo, jsou make-upy, na mě i ten nejsvětlejší odstín hodně do oranžova. Ale celkově je to jedna z mých nejoblíbenějších značek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těma očníma stínama už jsem taky viděla pár líčení a docela se mi to líbilo, takže se na nějaké asi půjdu podívat :) A co se týče těch laků, tak jsi byla s výdrží spokojená?

      Vymazat
  6. ten korektor je vynikajúúúúúúúúúci !!! :) catrice mám veľmi rada naj sú ich make upy....:)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Od značky Catrice si neviem vynachváliť rúže a najmä "chubbík", ktorý je dokonalý. Nevydrží jedenie, pitie a pusinky, ale to je normálne, veď je tak sexy znova si ho naniesť na pery :) Mám aj jednu ceruzku na oči, ktorá je krásne mäkká a skvele sa s ňou pracuje no a ešte lícenku s bronzerom z nedávnej limitky - a tú si tiež neviem vynachváliť. Vlastne ešte laky na nechty, tie sú priemerné, ale nechty si lakujem každý druhý deň, takže nejakú extra trvanlivosť nevyžadujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych ráda ukořistila něco z limitované kolekce, ale nějak na to nemívám štěstí :(

      Vymazat