pondělí 23. září 2013

Co sleduji na Youtube

Nevím, jak to máte vy, ale když hledám nějakou inspiraci nebo se chci podívat na zajímavé líčení, tak se jdu mrknout na Youtube na své oblíbené kanály. A které že to jsou?

Lisa Eldridge
Profesionální make-up artistka, kterou jsem začala sledovat úplně jako první na doporučení jedné známé.  Lisa ve videích nelíčí jen sebe, ale můžete u ní najít i známé tváře. Co se mi moc líbí, tak že si vybírá jak mladé holky, tak zralé pleti a taky používá různý mix značek, takže se nemusíte bát, že by používala jen dražší produkty.


MakeUpByCamila2
Mladá Brazilka žijící v New Yorku, která je velmi sympatická. Je tedy pravda, že někdy mi přijde, že některé věci vychvaluje až moc, ale tak je to její projev :) Jako plus vidím, že má občas videa, jaké má ve skříni oblečení jak ho kombinuje a podobné typy. Ve videích líčí jen sebe, ale za to musím říct, že oči má vždy překrásné.


GetTheLouk
Tak tahle holka je živel, alespoň na mě tak působí. Pokud se jí něco nelíbí, tak to rozhodně pocítíte :) Natáčí různá videa, jako jsou: objevy a přešlapy,nákupy a novinky ale i různé typy líčení. Co oceňuji, tak jsou i rady pro začínající blogerky.


PetraLovelyHair
Podle mého asi nejznámější česká blogerka, která natáčí i videa. Nejvíce mě opět baví ty o líčení, ale její outfitová mi přijdou fajn. Občas má videa i se svým manželem a musím říct, že je to vždycky sranda!


Plum Foolery
Je to Brňačka, takže má mé sympatie:) Ne dělám si srandu, ale je příjemné zjistit, že někdo koho obdivujete ve světě kosmetiky (blogu) je z vašeho rodného města. Kája má videa na různá témata. Není to jen o líčení a kosmetice, ale taky třeba o tom jak si organizovat čas, vyprávění o vysoké atd. Dobře se mi ji poslouchá a některé rady i z nekosmetického světa mi přijdou užitečné.


Tak to by pro začátek byly mé nějoblíbenější kanály. Sleduji sice ještě další, ale to si necháme zas na někdy jindy :)
A jaké jsou ty vaše, které máte nějraději a sledujete stejné co já?


2 komentáře:

  1. Ahooj,
    tak Lisu, Camilu a Káju taky miluju, mohla bych na jejich videa koukat od rána do večera.;) Na Péťe jsem "vyrůstala" :D a u Lou mě baví její postřehy ohledně nákupů a novinek a tak dále, ale jinak mi poslední dobou nějak nesedí.:-/

    Jinak Ivi, nominovala jsem tě na Blogger Liebster Award, vše potřebné info na jdeš tady: http://www.underthesheats.com/2013/09/liebster-blogger-award.html , tak se už moc těším na Tvoje odpovědi.;)

    S pozdravem, Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se dívám, že máme stejné favoritky :) No já jsem Lou začala sledovat celkem nedávno. Jak jsem psala je svá, ale zatím mi to nijak nevadí, zas je mi to asi milejší než nějaké přeslazené povídání :))
      Za nominaci Ti moc děkuju. Udělalo mi to velkou radost!

      Vymazat