úterý 23. srpna 2016

Sportovní diář podruhé

Opět tu mám pro vás představení další mé oblíbené věcičky - diáře. V prvním článku jsem se zmínila o sportovním diáři, který jsem měla moc ráda. Nakonec ale skončil v rukou mé milé kamarádky a tak jsem pár měsíců po porodu toužila opět po deníku, do kterého bych mohla zaznamenávat své pokroky ve cvičení a i stravovací návyky. Chtěla jsem opět ten stejný, ale bohužel už nebyl na skladě, takže jsem hledala dál. Jediný, který jsem našla byl ve slovenštině. To mi nevadí a jelikož jsem na něj četla pozitivní hodnocení, tak jsem si ho koupila.




Fitness diář je koncipován trochu jinak než Sport diary. Je zde více doporučených cvičení, receptů a také předtištěných tabulek, kam si můžete zaznemánavat své plány, cíle a jejich splnění. Diář má pevnou vazbu a formát A6. U té vazby mi vadí hřbet. Když chci do diáře něco napsat, musím si druhou rukou vždy přidržovat stránky, aby se mi nezavřel. Možná kroužková vazba by byla lepší. Co mi vadí, je málo místa na zaznamenávání vlastních informací. Já bych se třeba u každého cvičení chtěla rozepsat více a na to zde není prostor. Na stravování už vůbec ne. Zdravé recepty jsou fajn věc, ale obecně mám ráda, když je vidět finální podoba pokrmu. Přece jen, někdy prostě nevím, jak by to mělo vypadat :) Jsou tu i různé citáty nebo informace o cvičení. Celkově je diář spíš nabitý informace a nezbývá tak moc prostoru pro vlastní zápisky. Neříkám, že je to špatně. Každému vyhovuje něco jiného. Pro mě to ale úplná pecka není.
Pokud máte zkušenosti i s nějakým jiným sportovní diářem, tak bych byla moc ráda za komentář. Pořád hledám ten NEJ...:)

Žádné komentáře:

Okomentovat