neděle 24. července 2016

Letní pomocníci

I když je počasí v těchto letních dnech jak na houpačce, přece jen bych vám ráda představila moje pomocníky, kteří mi pomáhají právě tehdy, když se do toho sluníčko fakt opře.


Jako jednu ze základních věcí považuji ochranný krém na obličej. Jelikož trpím na červené žilky, musím používat alespoň SPF 30. Zkoušela jsem různé tonovací krémy z lékárny, ale nakonec jsem stejně skončila u svého oblíbeného BB od Guerlainu (2), o kterém jsem vám již několikrát psala. Jako opalovací krém používám už druhou sezonu tento od Biodermi (1). Konzistence je olejová, ale po nanesení se docela rychle vstřebavá a nemastí. Přijemně voní a aplikace pomocí rozprašovače mi vyhovuje více než tuba. Jako modní doplněk ale i jako nezbytnost na ochranu očí nosím tyto brýle od MK (5).


Termální voda se do horkých dnů hodí a ocení ji i děti, které tak můžete trochu zchladit. Na trhu je velká nabídka. Já používám od Uriage (4). Minulé léto jsem měla od Avene a letos jsem chtěla vyzkoušet něco nového. S deodoranty mám trochu problém, protoře nabídka produktů bez hliníkových solí nění nijak velká. Nakonec jsem zvolila tento od Nivei (6) a jsem spokojená tak na půl. Zápach redukuje, ale rozhodně nezabrání pocení. Na druhou stranu, pocením se tělo ochlazuje a dostává ven z těla škodlivé látky. Takže je to na každém z vás, jestli použije větší "driák" a potit se nebude nebo je ochoten podstoupit nějaký kompromis. Každopádně jestli by jste mi doporučili nějaký výrobek, který by splňoval moje požadavky a pomáhal vám, budu moc ráda. Každé léto se těším, až se zahalím do letní vůně Limon Verde - Guerlain (3). Svěží květinovo-citrusová vůně, to já můžu :) Je pravda, že s voněním musím trochu šetřit kvůli mladšímu synovi, kterého kojím, ale alespoň trošičku si dopřeju.

A bez čeho se v létě neobejdete vy? Určitě mi dejte vědět!

Žádné komentáře:

Okomentovat