čtvrtek 12. května 2016

Nákup u TheBalm

Stíny od TheBalm mám ve veliké oblibě. Jejich kvalita mi přijde na vysoké úrovni. Hlavně mají v nabídce i paletky pouze s matnými stíny a to se tak často nevidí. Když nedávno vyšla nová paletka pouze matných stínů, byla jsem moc zvědavá. Na Meet Matt Nude jsem psala recenzi a po nějaké době musím říct, že jsem s ní stále moc spokojená, akorát má na mě hodně teplých odstínů a tato nová Meet Matt Trimony obsahuje mnohem více studenějších a také do růžova a fialova. To se mi moc zamlouvalo. Jelikož byla zrovna akce 2 + 1, tak jsem přihodila ještě řasenku a oční stíny v tužce. 


Pigmentace stínů je vážně dobrá, jak můžete vidět na fotce. Jediné, co bych vytkla je trochu prášivost, ale není to nic dramatického a jelikož se jedná o matné barvy, tak jim to odpustím. Mě osobně se nejvíce líbí horní řada. Obzvláště kombinace Thomas a Rossi je vážně nádherná. Spodní řadu používám, pokud chci vytvořit trošku výraznější líčení na večer. Můžete tedy vykouzlit jak jemné líčení tak i hodně dramatické. Stíny do sebe velmi dobře zapadají a ani to nechce moc práce, vytvořit krásný přechod.



Oční stíny v tužce mají intenzivní třpyt a já tuto barvu používám na rozjasnění koutku a pod obočí. Vybrala jsem si odstín Moonshot. Barva se dá vrstvit a i když jsem ze začátku měla strach, že budou zalézat do rýh, nic takového se nekoná. Když už je použiji na celé víčko, tak jako podklad a pak na to ještě dám nějaký třpytivý stín. To je pak oko prozáření neskutečně. Abych řekla pravdu, věc je to hezká, ale zase s ní nejsem až tak moc unesená. Myslím, že se dá pořídit podobná kvlaita za menší peníze.

Nakonec je tu řasenka Mad Lash, která mi svým kartáčkem hodně připomíná Roller Lash od Benefitu. Je pravda, že řasenku nepoužívám tak dlouho, ale vadí mi, kolik produktu na kartáčku zůstane. Musím si pak dávat hodně pozor, abych si hned oko neobtiskla na kůži a prostě přijde mi to takové hodně mokré. A oproti Benefitu mi přijde, že řasy tolik nenatočí. Celkově to není úplně propadák, ale pro mě je prostě Roller lepší.



Jak se vám líbí tyto matní stíny? Poslední dobou používám hodně pouze matné stíny, takže pro tuhle paletku teď sahám hodně často a jsem z ní nadšená :)

Žádné komentáře:

Okomentovat