středa 17. června 2015

BB krém od Benefitu

Moje pleť je převážně suchá a potřebuje hodně hydratace. Ale na druhou stranu se strašně ráda leskne v oblasti T-zony. Jasně, mám k dispozici pudr, ale někdy se mi nechce používat a v létě už vůbec ne. Tento krém od Benefitu - Big Easy je skvělý pomocník právě v takové situaci, kdy chci pleť sjednotit, zmatnit a už nenanášet pudr. Výhodou je také vysoká ochrana proti sluníčku - SPF 35. 



Konzistence tohoto výrobku se může ze začátku jevit trochu hutnější ale do pleti se velmi dobře zapracovává. Já osobně ho nejdřív nanesu prsty a až po té použiji kabuki štětec. Je zvláštní, že i když je krémový, na pleti pak vytvoří pudrový efekt - prostě záhada :)))) Krycí schopnost hodnotím jako velmi dobrou. Moje červené žilky nezakryje, ale s tím jsem smířená. Výdrž je dlouhá, ale je pravda, že po poledni by pleť snesla přejetí pudrem. Ještě bych chtěla říct, že i když se jedná o BB krém, stejně vždy jako základ použiji svůj hydratační krém, právě kvůli tomu, aby nedošlo k vysušení. 



Krém se prodává v 6 odstínech a myslím, že i bledulky si přijdou na své. Já mám odstín 03 medium a jestli se opálím trochu více, uvidím, jestli už nebude moc světlý. Občas jsem zaznamenala problém, že BB krémy jsou moc tmavé, ale tenhle se nabízí ještě ve dvou světějších odstínech než je můj. 

Celkově jsem s tímto produktem moc spokojená. Hlavně v létě je fajn mít po ruce něco, co pleť sjednotí, prozáří a udělá matná efekt. Myslím, že většina z nás v teplém počasí nechce dávat na obličej make-up, který za chvíli po obličeji tak trochu teče :)

4 komentáře:

  1. Vyzkouším :-) už jsem kolem něj prošla tolikrát a vůbec mi nelákal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na něj narazila náhodou díky prodavačce, která na něj pěla chválu:)

      Vymazat
  2. To se mi libi! Omrknu ho a zkusim ziskat vzorek :)

    OdpovědětVymazat