čtvrtek 18. prosince 2014

Matující pudry

Dneska bych vám chtěla napsat o mých pomocnících - pudrech. Nezačínala jsem s matujícími pudry, ale s barevnými. S těmi se dá sice přidat nebo ubrat odstín, ale úplně zcela mi právě nevyhovovalo, že jsem nedokázala kápnout přesně na tu barvu, kterou jsem chtěla. Když jsem ale našla make-up, který perfektně vyhovoval mé barvě pleti, zvolila jsem matující pudr od Inglotu, který vůbec nebarví. Byl to první pokus a já jsem byla moc spokojená. Přece jen jsem ale chtěla vyzkoušet i nějaké jiné značky, a tak jsem si koupila jeden od NYC a jeden od TheBalm.


Na pudr od NYC jsem četla vesměs velmi kladné recenze a byla jsem tedy moc zvědavá, co je to za zázrak. Přece jen cena je velmi vstřícná (100,- Kč) a jedná se o zboží z drogerie, které je jednoduše dostupné. No.... Moc mě neoslnil. Na pleti sice není vidět, ale fixace a výdrž mi přišla docela krátká. Nemyslím si, že bych se nějak extra leskla, ale tento pudr byl potřeba již po 2 hodinách obnovit - nic pro mě. 
Pak tu byl taky opěvovaný od TheBalm. Cenová kategorie vyšší (446,- Kč) a ikdyž na internetu jsou informace, že pudr je také neviditelný, mě přijde, že trochu barví. Na druhou stranu matuje velmi dobře.


Jak jste asi pochopili z fotky, vítězí u mě pudr od Inglotu (450,- Kč). I když je na fotkách tak bílý na pleti není vúbec viděta a výdrž je perfektní. Ze začátku mě na něm něco vadilo, ale nedokázala jsem říci co. Pak jsem přišla na to, že asi skutečnost, že tak rychle ubývá. Proto jsem začala hledat od jiných značek, ale když jsem se k němu po čase vrátila, nemohla  jsem si ho vynachválit a už dřu o dno. Teď jen přemýšlím, jestli koupit druhé balení nebo se vrhnout na TheBalm, protože ten má u mě druhé místo. Ještě bych se chtěla vrátit k jeho barvě. Doopravdy je takto do hněda a to mi přijde je trochu kámen úrazu, protože mi vážně přijde, že lehce tónuje. 

Moc by mě zajímalo, jestli používáte tyto neviditelné pudry a která značka u vás vítězí.

7 komentářů:

  1. Super, veľmi si ma potešila s touto recenziou, práve hľadám nejaký matujúci púder a chcela som skúsiť od NYC, ale pozriem sa na značku Inglot :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, jestli mé poznatky alespoň trochu pomohly :)

      Vymazat
  2. Já bych ti doporučila pudr od Catrice Prime&Fine, který je také transparentní, tedy bílý a za cenu kolem 130Kč mi přijde dost kvalitní. Na pudr od theBalm si dělám zálusk už hodně dlouho a podle mě už bude za pár týdnů u mě doma :)
    Cosmetics Is Our Life

    OdpovědětVymazat
  3. Celý deň mi nevydrží asi žiadny púder, ale spomínaný Catrice bol za svoju cenu naozaj veľmi dobrý. U mňa momentálne boduje Chanel Les Beiges, ale ja používam tmavší odtieň, pretože som ešte stále trocha opálená.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem naprosto spokojená se sypkým fixačním od Dermacolu:)

    OdpovědětVymazat