čtvrtek 15. května 2014

Kolekce Collection Priveé od Lorealu

Tak o tohle se s vámi musím podělit co nejrychleji, protože se jedná o výrobky, které podle mě velmi rychle zmizí z drogerií. Jedná se o limitovanou řadu rtěnek a laků názvem Collection Priveé od firmy Loreal. Tato řada je celá v nude odstínech a mě se velmi líbí. Já sem na tuto novinku narazila v Dm a stála mě 299,- Kč, pak jsem ale byla v Rossmanu a musela jsem se naštvat, protože tam stála 199,- Kč a to už je docela rozdíl.



Celá kolekce tedy obsahuje 6 odstínů rtěnek s k tomu stejný počet laků. Každá rtěnka nese název se jménem herečky, podle které se odstín tvořil. Co se týče obalu, tak se mi moc líbí. Kombinace matné černé a zlaté vypadá velmi luxusně. Jelikož se jedná o nude odstíny nečekejte na rtech nějakou velkou divočinu. Rtěnka rty mírně obarví a perfektně ji hydratuje, takže když nemám po ruce balzám, tato rtěnka ho velmi dobře zastupuje.




Tato řada mě tak nadchla, že jsem se rozhodla pro objednání dalších odstínů z boots.com. Jsem moc zvědavá, jak budou vypadat, až dorazí :)
Takže moje otázka zní, jestli už jste vyzkoušeli něco z této kolekce a která barvičky se vám nejvíce líbí.

10 komentářů:

  1. skúšala so asi 3 odtiene, nie sú zlé, pre mňa to rúž nieje, skôr zafarbený balzám a dáť za to 10 € je veľa, je to predražené, to už radšej doložím 3 € a mám rúž MAC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak V Rossmanu stojí 199,-. Jo je to daržší, ale chtěla jsem říct, že se dá sehnat i levněji :)

      Vymazat
    2. V SR Rosmana nemame… tiez som si ho kupila s lakom, ale suhlasim, ze je to len prifarbeny balzam, nestoji za tu cenu, lutujem jeho kupu :-(

      Vymazat
  2. Tahle kolekce je super a je o ní teď hodně slyšet... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si kúpila Freidu - nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  4. škoda, že se jedná pouze o limitku :)

    OdpovědětVymazat
  5. No ten rozdíl v ceně je teda na pěst:(

    OdpovědětVymazat