středa 18. prosince 2013

Tvářenka Dallas od Benefitu

Krásný den všem. Tak mě ta rýma taky dostihla. Všichni kolem mě ji mají a já pořád odolávala, ale už je to tady:( No doufám, že se jí co nejdřív zbavím, protože je to strašně otravný. 
Půjdu ale k těm příjemnějším věcem a tou je pro dnešek tvářenka/bronzer od Benefitu. Už dlouho jsem si chtěla nějakou pořídit, ale nemohla jsem se rozhodnout pro barvu. Buď na mě byla moc růžová nebo se moc třpytila. Nakonec jsem sáhla po této s názvem Dallas. 



Obal je pro Benefit klasický: barevná papírová krabička, která je na jedné hraně pevně spojená, což mi maximálně vyhovuje. Nemusím se starat, kam víčko odložit:) Uvnitř je malé zrcátko a štěteček. No ten není nic moc. Na tvářích mě škrábe a nanášení tvářenky s ním mi nevyhovuje. Co se týče pigmentace, tak ta je hodně silná. Když jsem ji nanesla poprvé, tak jsem se trochu zděsila, protože jsem neodhadla množství a vypadalo to docela šíleně :) Pak jsem ale nabrala doopravdy je trochu a hned to vypadalo nádherně. Mě osobně se tento odstín na zimu moc líbí. Možná to někomu bude připadat moc hnědé, ale já jsem moc spokojená. Navíc je tam i trochu takové starorůžové. Jako další plus vidím výdrž tohoto produktu. Ráno nanesu a i odpoledne tam tvářenka pořád je. Ano, mám jednu výtku a tou je prášení. 



Myslím, že na fotce je odstín docela pěkně vidět. Svůj obličej vám teď doopravdy ukázat nemůžu:) Jsem nateklá, nevyspalá a pohled prostě nic moc:)) Docela by mě zajímalo, jakou tvářenka od Benefitu máte vy a jak jste spokojené, protozě mě se ty ostatní zdály fakt hodně růžové.

6 komentářů:

  1. Já jsem měla Coralistu a dokud mi nespadla do napuštěné vany, byla jsem hrozně spokojená. :) Tuhle tvářenku bych teda nebrala. Přijde mi, že hnědé strašně přidávají roky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebylo v ní moc zlatých třpytek? Já jsem právě na zimu sháněla něco bez nich, ale jasný každému vyhovuje něco jiného:) S přidáváním let zatím nemam problém, spíš naopak:))

      Vymazat
  2. Já mám Hervanu a miluju ji. Chystám se na Dandelion :) Osobně jsem nejvíce právě na ty růžové odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný odstín:) takový přesně potřebuji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda,že alespoň někomu jsem kápla do noty:)

      Vymazat
  4. kde mohu koupit tvařenku dallas Prosííííííííííííím J.

    OdpovědětVymazat